آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•نظارت بر استخرها: فصل های بهار و تابستان که استخرها مشتریان بیشتری دارند، گویا نظارت مسئولان هم کمتر می شود و بهداشت مراجعه کنندگان به خطر می افتد و فشار آب دوش ها هم کمتر می شود. بجاست نظارت بیشتری در این فصول به عمل آید تا از بروز بیماری و بهداشت فردی پیشگیری شود.

فرهاد شامبیاتی

•چرا قبض های جریمه دو برابر می شود؟ رانندگانی که بنا به دلایلی جریمه می شوند، چنانچه قبض های جریمه را به موقع پرداخت نکنند، با گذشت زمان جریمه ها دو برابر می شود. آیا از لحاظ قانونی و شرعی اشکالی ندارد و دریافت پول بیشتر از جریمه شدگان حلال است؟

از تهران

•مراسم چهلم مهرداد اولادی باشکوه انجام شد با جمعیت زیادی «حدود دو هزار نفر». مهرداد اولادی حدود 10 سال در تیم های مختلف بازی کرد و چند بار هم بازوبند کاپیتانی بست. در مراسم ایشان استاندار محترم و آقای کفاشیان هم حضور داشتند؛ اما جای تعجب بود که دو برادر فوتبالیست در این مراسم حضور نیافتند، با توجه به اینکه آنها هم اهل محله قاضی کلابودند و با آقای اولادی قبلادر استقلال بازی کرده بودند.

عباس توکلی شهمیرزادی

•ازدحام طاقت فرسای مسافران در اتوبوس های خط خاوران-آزادی: بیشتر اتوبوس های خط خاوران-آزادی، از همان ایستگاه اول تعداد زیادی از مسافران منتظر در پایانه را که به نوعی محل تجمع تعداد زیادی از آنان است، سوار می کنند، به طوری که سوارشدن مسافران در ایستگاه های بعدی تا حدی مشکل و در ادامه مسیر به نوعی غیرممکن می شود. این مسئله، هم باعث از دست رفتن آسایش مسافران در طول مسیر، هم هدر رفتن وقت ایشان در هنگام به موقع سوارنشدن در ایستگاه ها، می شود. این در حالی است که بعضی از اتوبوس های این خط بدون مسافر و به صورت خالی از پایانه ای به طرف پایانه دیگر تردد می کنند. آیا برای مسئولان فقط جابه جایی مسافران امری ضروری و مهم است یا در این میان چیزی به نام حقوق شهروندی نیز وجود دارد و البته رعایت می شود! از مسئولان محترم تقاضا دارم به وضعیت موجود به طور جدی رسیدگی کنند تا پس از این شاهد چنین ازدحام هایی در انتقال مسافران اتوبوس در هیچ یک از خطوط اتوبوس رانی نباشیم.

محمد عالی زاده