آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۷
اقتصاد
۴

اقتصاد در 10 سال قبل (مهم ترین عناوین اقتصادی 13 خرداد 1385)

طیب نیا: شفاف سازی در بودجه سال 85 محقق شد

علی طیب نیا، معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، یکی از اولویت های کاری این سازمان را بودجه ریزی عملیاتی دانست و گفت: در تدوین بودجه سال 1385، اولین گام یعنی شفاف سازی در امر بودجه ریزی برداشته شده است.

به گزاش روابط عمومی سازمان مدیریت، طیب نیا اذعان کرد: نظام بودجه ریزی در ایران تا پیش از این سنتی بوده است و تغییر آن به نظام نوین بودجه ریزی عملیاتی، تلاش و زمان بسیاری نیاز دارد و چون در مراحل اولیه بودجه ریزی عملیاتی به سر می بریم، ضروری است برای رسیدن به جایگاه شایسته تلاش زیادی صرف شود.

یک میلیارد پاداش در شرکت پالایش و پخش در سال 83

شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی درخصوص گزارش تفریغ بودجه سال 83 کل کشور از سوی دیوان محاسبات با عنوان «یک میلیارد تومان پاداش غیرقانونی در سال 83 پرداخت شد» توضیحاتی ارسال کرد. به گزارش فارس، در توضیحات شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی آمده است: پرداخت 11 هزار و 168 میلیون ریال تحت عنوان پاداش مناسبت های خاص به کارکنان شرکت و شرکت های تابعه از محل صرفه جویی بودجه جاری بوده که پس از تذکر دیوان محاسبات تمامی پرداخت های انجام شده از حساب هر یک از کارکنان برگشت و تسویه شده است.