آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۷
ماشین
۹
خودروی روز

رونمایی از آلفا رومئو استلویو جدید

اولین شاسی بلند آلفا رومئو که گفته می شود استلویو نامیده خواهد شد به عنوان مدلی فوق عملکردی با موتور V6 این خودروساز عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، تصمیم عرضه این شاسی بلند جدید در سال 2017 با یک مدل ممتاز عملکرد بالاشبیه به استراتژی کنونی است که برای عرضه رقیب ب ام و سری 3 یعنی جیولیا اتخاذ شده است. نیروی نسخه عملکرد بالای استلویو از موتور تواین توربو 9/2 لیتری بنزینی V6 تامین می شود که در جیولیا Quadrifoglio نیز به کار رفته است. این موتور در جیولیا 1524 کیلوگرمی قدرت 503 اسب بخار و گشتاور 443 فوت پوند تولید می کند که در نتیجه شتاب صفر تا صد خودرو به 9/3 ثانیه می رسد. گفته می شود آلفا رومئو شاسی بلند استلویو را برای رقابت با پورشه ماکان و جگوار F-Pace طراحی کرده است.

انتشار اطلاعات تویوتا کمری 2016

اطلاعات و جزئیات قیمت تویوتا کمری 2016 برای بازار استرالیا اعلام شده است. به گزارش خبرخودرو، خط تولید تویوتا کمری 2016 که از 6 ژوئن به صورت بومی در این منطقه به فروش می رسد اکنون دارای موتورهای یورو 5 به همراه ISOFIX استاندارد در تمام مدل هاست. نسخه Atara SX این خودرو بیشترین به روزرسانی ها را داشته و اکنون با مجموعه ای از تغییرات ظاهری و تجهیزات مازاد 1500 دلار گران تر به فروش می رسد. بدنه نسخه Atara SX این خودرو دارای رینگ های آلیاژی 18 اینچی جدید و هایلایت های قرمز روی سپرهای جلو و عقب است. از دیگر ویژگی های این نسخه می توان به سیستم سرگرمی 7 اینچی با ناوبری ماهواره ای و اتصال تلفن همراه Toyota Link به همراه رادیوی دیجیتال DAB و سیستم صوتی JBL جدید با ده بلندگو اشاره کرد. به روزرسانی های دیگر در طیف مدل های هفتگانه کمری شامل نمایشگر چند رسانه ای 2/4 اینچی راننده در نسخه Atara S و شارژ بی سیم تلفن همراه در نسخه ممتاز Atara SL است.

تمام نسخه های کمری جدید به صورت استاندارد به هفت کیسه هوا، دوربین معکوس، کنترل ثبات و کشش و EBD مجهز هستند.