آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۷
ورزش
۱۴

مبعلی و سودای بازگشت به استقلال

یکی از بازیکنانی که گفته می شود با حضور علیرضا منصوریان به استقلال می پیوندد، ایمان مبعلی است، هافبک بازیساز و خلاقی که منصوریان در نفت تهران نیز به خوبی از او بازی می گرفت. از روزی که زمزمه حضور منصوریان در راس کادرفنی استقلال جدی تر از قبل در شهر پیچید، یکی از بازیکنانی که نام او نیز به عنوان یکی از خریدهای منصوریان به گوش رسید، ایمان مبعلی بود.

مبعلی هرچند دیگر آن مبعلی سال های جوانی و تیم ملی نیست، با این حال منصوریان معتقد است او در مقاطعی از فصل و در حالی که بازی تیم گره خورده باشد، می تواند عصای دستش باشد. منصوریان گفته است او حتی اگر زمینه ساز کسب ده امتیاز باشد باز هم خرید ارزنده ای خواهد بود.

این در حالی است که استقلال در دو فصل گذشته از نبود یک بازیکن خلاق و بازیساز در میانه میدان رنج می برد و با وجود قدرت جنگندگی و تخریب امید ابراهیمی خلاچنین بازیکن خلاقی بشدت حس می شد. مبعلی البته گزینه دوم استقلالی ها برای میانه میدان است و قطعا نفر اول مدنظر آنها بختیار رحمانی است.

مبعلی پیش از این در دو مقطع برای استقلال توپ زد و هواداران استقلال لقب مهندسی را به او دادند لقبی که بارسلونایی ها همان مقطع به ژاوی هرناندز دادند!