آرشیو دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۶۰۰
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

افت فشار آب: دلیل افت فشار آب در خیابان ولیعصر(عج) شرقی و کوچه های حق نجات و نیکزاد، منشعب از خیابان مخبر(عارف) شمالی چیست؟

حسین ابیانه

بالاخره از اختصاص سبد کالاسر درنیاوردم چون خانواده ای را می بینم که با داشتن ساختمان چندطبقه مسکونی و تجاری و زمین های کشاورزی چندهکتاری برنج و باغ میوه در چندین هکتار و داشتن دام و طیور و اعضای خانواده کارمند و داشتن ماشین برای تمام اعضای خانواده مشمول دریافت کمک کمیته امداد و سبد کالاهستند ولی من با داشتن زن و دو فرزند، فاقد کار دائمی و سکونتگاه شخصی و هرگونه زمین کشاورزی، از این طرح محروم هستم. لطفا مسئولان شفاف سازی کنند.

نرخ های متفاوت دندان پزشکی: چرا نرخ کشیدن دندان و جرم گیری در درمانگاه ها و مطب های خصوصی یکسان نیست؟ هر دندان پزشکی به هر میزان که می خواهد از بیماران ویزیت می گیرد.

مهدی سلامت

صادرات هندوانه به ضرر مشتریان شد! قیمت هندوانه از یک هفته قبل تا به حال به شدت افزایش یافته است. به طوری که کیلویی 600 الی 800 تومان تفاوت دارد. به گفته برخی از فروشندگان میوه وتره بار در بازار میوه وتره بار مرکزی، صادرات هندوانه بهانه ای برای افزایش قیمت ها شده است. آیا مشتریان باید تاوان این افزایش قیمت را بپردازند؟

علی از تهران