آرشیو سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۱
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

من زنده هستم: آقای هندی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند خیلی جالب است به اطلاع برسانم که صندوق بازنشستگی فولاد نظریه ای دارد مبنی بر اینکه همه مرده اند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود یعنی شخص به آنها مراجعه و اعلام کند که زنده است. وقتی می پرسم چرا؟ می گویند چون بعضی ها 2 شناسنامه دارند. این مشکل که صندوق بازنشستگی فولاد با اداره ثبت لینک نیست به بازنشسته چه ربطی دارد. ما بعد از 5 ماه متوجه شدیم که پول ما به جیب کس دیگری رفته است و باید برویم بگوییم ما زنده هستیم و حقوقمان را پرداخت کنید.

مالباختگان پدیده شاندیز: آقای علیرضا روزبهانی نیز عنوان کردند ما مالباختگان مجموعه پدیده در حدود 130 هزار نفر هستیم که سرمایه و حاصل یک عمر تلاش و زحمت ما در این مجموعه بلوکه شده است و مسئولان هم پاسخ روشنی به ما نمی دهند. شما را به خدا قسم می دهیم مشکل ما را منعکس و پیگیری کنید شاید فرجی شود و حل گردد.

کارکنان پالایشگاه نفت آبادان: آقای عادل حجری نیز گفتند از مدیران وزارت نفت تقاضا دارم به مشکل پرسنل خدمات پالایشگاه آبادان نیز رسیدگی کنند، متاسفانه نه غذا به آنها تعلق می گیرد و نه پاداش سنواتی و نه عیدی و حقوق را هر دو یا سه ماه پرداخت می کنند و در پالایشگاه این مشکل را کسی رسیدگی نکرده و ما از آقای زنگنه وزیر محترم نفت می خواهیم به درخواست این قشر زحمتکش توجه کنند.