آرشیو سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۱
فرهنگ و هنر
۲۲

در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه حجم گرایی صورت گرفت

رونمایی از هفت اثر مدوگرافی توسط هفت هنرمند

مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه حجم گرایی در مد، روز یکشنبه با حضور چهره های هنری و فرهنگی، پژوهشی و طراحان مد و لباس ایرانی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

دومین نمایشگاه حجم گرایی در مد با عنوان «مدوگرافی» یکشنبه 16 خرداد با حضور چهره های هنری و فرهنگی، پژوهشی و طراحان مد و لباس ایرانی در نگارخانه اصلی فرهنگسرای اندیشه آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه، این نمایشگاه با حضور چهره هایی همچون مسعود فروتن، گیتی خامنه،مهندس ایرج حسابی، ابوالفضل جلیلی، حجت اشرف زاده و... افتتاح شد. مدیریت آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه بر عهده محمد سلیمی است و گرافیک آثار با هنرمندی محمدرضا صابریان به انجام رسیده است. در این نمایشگاه 37 اثر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و در بخشی از برگزاری مراسم افتتاحیه از تابلوهای «من عاشق محمدم» و «جهان آرا» توسط غلام کویتی پور و مهدی یغمایی، شمس الشموس توسط صابر خراسانی، خلیج فارس توسط بابک زرین، رویای کودکی توسط گیتی خامنه، گل مریم توسط لیلابرخورداری و سولماز حصاری و ماه و ماهی توسط حجت اشرف زاده رونمایی و امضای این هنرمندان در پای تابلوها درج شد. نمایشگاه هنری «مدوگرافی» با اجرای مد و گرافی روی 37 لباس از 16 تا 21 خرداد 95 با مشارکت فرهنگسرای اندیشه و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد در نگارخانه اصلی اندیشه آماده بازدید علاقه مندان است.

پیش از این، نخستین نمایشگاه حجم گرایی در مد، دی ماه 94 با استقبال گسترده مخاطبین در بنیاد نیاوران برگزار شده بود و هر فصل با هدف بهابخشی به اصالت و ترویج مد ایرانی برای مردمان امروز این سرزمین برگزار شده است.