آرشیو سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۱
حوادث
۱۷

حوادث چهار گوشه ایران

مرگ پسرجوان در کاروان عروسی

با راه افتادن کاروان شادی برای عروس و داماد در ترکمانچای شهر میانه و در پی تصادف دو خودرو و یک موتورسیکلت پسرجوانی جان سپرد و سه تن نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت این حادثه با برخورد خودروی پژو 405 با وانت سایپا و موتورسیکلت اتفاق افتاد که در این ماجرا پسر 30 ساله ای جان سپرد و مجروحان نیز به بیمارستان انتقال یافتند.سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس راه استان نیز علت حادثه را انحراف به چپ وانت نیسان اعلام کرد.

آتش سوزی در کارگاه تولید شیشه و بلور

صبح دیروز با زبانه کشیدن شعله های آتش در محوطه یک کارخانه بزرگ تولید شیشه و بلور در میدان بهمن واقع در جنوب تهران یک کارگاه سه هزار متری آتش گرفت.

نیروهای آتش نشانی بسرعت پس از قطع جریان برق و گاز کارگاه، اقدام به مهار آتش کردند و به گفته امدادگران هیچ یک از کارگران در این حادثه آسیب ندیدند، علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

تصادف خودروی سواری با دیوار

خودروی سواری پس از برخورد شدید با دیوار مجتمع مسکونی واژگون شد.در این حادثه، که شامگاه شنبه در سعادت آباد، بلوار دریا رخ داد، خودروی سواری تندر با دو سرنشین در حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی خارج شد و بشدت با دیوار حیاط مجتمع مسکونی برخورد کرد و پس از تخریب دیوار، واژگون شد. در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید.

پسر چهار ماهه قربانی بی احتیاطی مادر

بی احتیاطی مادر هنگام رانندگی، مرگ کودک خردسالش را به دنبال داشت. ظهر یکشنبه خبر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری «ام وی ام» در محور روستایی «دریجان» کرمان به پلیس اعلام شد.

ماموران پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و در نخستین بررسی ها دریافتند سرنشینان خودرو یک مادر، مادربزرگ و دو کودک 4 ماهه و 4 ساله بودند که بر اثر این حادثه نوزاد شیرخوار در دم جان باخته و پسر 4 ساله نیز بشدت مجروح و روانه بیمارستان شده است.

سرهنگ نجفی رئیس پلیس راه کرمان بیان داشت: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری اعلام کردند.

وی تاکید کرد: البته سهل انگاری والدین در نبستن کمربند عقب برای پسربچه چهار ساله و در آغوش گرفتن نوزاد چهار ماهه در صندلی جلو بر تبعات این حادثه دلخراش افزوده است.