آرشیو سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با رئیس قوه قضاییه تاکید کرد

حمایت رسانه ملی از قوای سه گانه

دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی دیروز با آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، در این دیدار دو طرف ضمن بحث و بررسی مباحث مربوط به تعامل بیشتر بین صداوسیما و قوه قضاییه، راهکارهای ارتباط بیشتر بین این دو دستگاه مهم کشور را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان این دیدار رئیس رسانه ملی در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما با تاکید بر لزوم تعامل و حمایت بیشتر بین رسانه ملی و قوه قضاییه، گفت: وظیفه و سیاست صدا و سیما، همکاری، تعامل و حمایت از قوای سه گانه برای دستیابی به اهدافشان است.

دکتر علی عسکری افزود: ما در خصوص قوه قضاییه خود را متعهد می دانیم تا از اهداف این قوه حمایت کنیم و فرهنگ سازی برای افزایش روحیه قانونگرایی و قانونمداری در آحاد مردم را جزو وظایف خود می دانیم، که این مهم با کمک قوه قضاییه میسر می شود.

وی با اشاره به این که رسانه ملی خود را موظف می داند در خصوص موضوعات قضایی مردم را مطلع کند، عنوان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع جرم در جامعه هم باید در رسانه ملی اقدامات فرهنگی بیشتری صورت گیرد که در این ارتباط تعامل میان صدا و سیما و قوه قضاییه راهگشاست.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: در این دیدار همچنین مقرر شد ویژه برنامه های پرمحتوا، مفید و باکیفیت از اقدامات قوه قضاییه به طور منظم در صدا و سیما پخش شود.