آرشیو چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۶۰۲
روزنامه فردا
۲۰
ماجرای عشق و عاشقی میدون

اندی و اینا در شبکه دو

پوریا عالمی

من میدون هستم، میدون دوم، عاشق سوفیا. دیروز هم که رفتم خواستگاری، یک تی شرت پوشیده بودم که عکس (ف.الف) روش بود، روی بازوم هم عکس (ب.و) را تاتو کرده بودم و زیر لب هم داشتم تفنگت را زمین بگذار شجریان را می خواندم و یک پلاکارد هم گرفته بودم دستم که روش عکس تاجزاده بود و... خلاصه با همچین وضعی رفتم در خانه سوفیا. بابای سوفیا که در را باز کرد یکهو هول کرد و فشارش افتاد و غش و ضعف کرد و سریع رفت پتو را آورد و انداخت روی من و گفت: پسر تو از حمل ویدئو در دهه 60 و از داشتن بشقاب ماهواره در دهه 90 خطرناک تری. این چه سر و وضعی است؟ تو اصلااز کشف حجاب ناصرالدین شاه هم کشف حجاب تری. چرا آمدی در خانه ما؟ الان «در شهر» یا «20:30» بیایند و از ما فیلم بگیرند و آبروی ما را توی تلویزیون ببرند ما چه کار کنیم؟ خواننده آن ورآبی؟ آن هم سر لخت؟ روی تی شرت؟

گفتم: نگران نشوید. از تی شرت من یک نسخه بیشتر منتشر نشده و مخاطب محدود دارد. روزنامه کیهان دیروز به صورت رنگی در صفحه اول سراسر ایران را با این تصویر آشنا کرده. آن هم نه فقط این عکس را، عکس (ب.و) و اینها را هم منتشر کرده. رنگی.

بابای سوفیا گفت: کیهان؟ کیهان این عکس ها را منتشر کرده؟ گفتم: بله. بابای سوفیا گفت: اگر کیهان منتشر کرده حتما خبری است. کیهان کار بی حکمت نمی کند. تلویزیون را روشن کن ببین دارد اندی و اینا پخش می کند یا نه. بدو پسر. به به. من هم پا شوم بروم شمال که جاده های شمال محاله یادم بره... و بشکن زنان رفت که چمدان ببندد.

نتیجه گیری: با خودتان.