آرشیو پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۵۴۷
حادثه
۱۴
قتل

متهم:کسی که مادر و خواهرش را می کشد، قاتل نیست

اعتماد| بیمار روانی که به علت نخوردن قرص هایش خواهرش را کشته بود در بازجویی گفت: کسی که مادر و خواهرش را می کشد قاتل نیست.

پیش از ظهر روز چهارشنبه شاهرخ (قاتلی که خواهرش را با چاقو کشته بود) به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره علت و جزییات قتل خواهرش به بازپرس گفت: تا کلاس اول دبیرستان درس خواندم و آن زمان دوست داشتم کارگردان فیلم های مستهجن شوم تا اینکه سال 70 ازدواج کردم و سال 81 از همسرم طلاق گرفتم و در حال حاضر یک پسر 25 ساله دارم، بعد از طلاق در طبقه دوم منزل مادرم سکونت داشتم. روز وقوع حادثه در طبقه دوم بودم که حوالی ساعت 6 بعدازظهر تلفن منزل زنگ خورد، من سریعا از طبقه دوم به طبقه اول آمدم و به مادرم گفتم «گوشی را بده، از بنگاه ماشین زنگ زده اند و با من کار دارند» اما در یک لحظه عصبی شدم و با پنجه ام به سر مادرم ضربه زدم که وی نقش بر زمین شد. بعد از این ماجرا مادرم با ناهید تماس گرفت و از او خواست که به آنجا بیاید، مادرم به ناهید گفت «پاشو بیا که این دیوانه من رو داغون کرد» من به طبقه دوم رفتم و زمانی که ناهید آمد، مجددا برگشتم: در منزل مادرم با ناهید درگیری لفظی پیدا کردم و بعد چند دقیقه، چاقویی را که برای خودکشی خریده بودم، برداشتم و با سه ضربه چاقو، ناهید را از پای درآوردم، بعد یک ضربه به مادرم زدم و از آنجا گریختم.

شاهرخ که مدعی بود هر روز چهار قرص برای اعصابش می خورد، به بازپرس گفت: در آن روز قرص هایم را نخورده بودم که این اتفاق افتاد و کاری که نباید می شد، شد. البته فردی که مادر و خواهرش را می کشد قاتل نیست، ولی خواهرم را دوست داشتم و اکنون پشیمانم. پس از اظهارات شاهرخ، وی برای ادامه تحقیقات با دستور قاضی احمد بیگی: بازپرس ویژه قتل پایتخت در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت.