آرشیو پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۵۴۷
احزاب
۶
چهره روز

رمضان زاده: حضور احمدی نژاد در انتخابات، امکان پاسخگویی او را فراهم می کند

عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات و از فعالان سرشناس جریان اصلاحات پیش بینی کرده که محمود احمدی نژاد دیگر جرات ورود به عرصه انتخابات را نخواهد داشت. این فعال سیاسی اصلاح طلب هرچند علاقه مند است که احمدی نژاد وارد انتخابات شود، چرا که تنها در این صورت است که امکان پاسخگویی او فراهم می شود. رمضان زاده که با ایلنا گفت وگو کرده همچنین به طرح تندروها برای یک دوره ای کردن دولت روحانی اشاره کرده و گفته است: افراطیونی که هیچ گزینه ای برای عرضه به مردم ندارند، شروع به تبلیغات منفی در مورد تک دوره ای بودن دولت آقای روحانی کرده اند: این در حالی است که نه تنها من بلکه بسیاری از سیاسیون بر این تحلیل هستند که روحانی در دوره بعد هم رییس جمهور ایران خواهد بود.

برای آقای روحانی در حال حاضر رقیب سیاسی نمی بینم

رمضان زاده در پاسخ به این سوال که مهم ترین رقیب روحانی را برای سال 96 چه کسانی می دانید، یادآور شد: معتقدم مهم ترین رقیب روحانی تیم اقتصادی دولت است که در بسیاری موارد به ضرر روحانی عمل می کند و آقای روحانی حتما باید تجدیدنظری در این تیم داشته باشد. واقعا برای آقای روحانی در حال حاضر رقیب سیاسی نمی بینم.

رمضان زاده در مورد آرایش سیاسی طیف احمدی نژاد خاطرنشان کرد: از آمدن چهره ای مثل احمدی نژاد در عرصه رقابت استقبال می کنم بالاخره او تا به امروز پاسخگوی تخلفات خود و دولت های نهم و دهم نبوده است و با کاندیداتوری و حضور در عرصه رقابت امکان این پاسخگویی فراهم خواهد شد و این بهترین فرصت برای ملت است که دیگر از چنین افرادی رودست نخورند. با همه اینها شخصا معتقدم که احمدی نژاد دیگر در عرصه انتخابات ورود نمی کند.

تغییر در کابینه ضروری است

این فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد ضرورت تغییر در کابینه و بدنه مدیریتی دولت گفت: معتقدم که ضروری است دولت در فرصت باقی مانده تغییر جدی در کابینه خود ایجاد کند. در مورد استانداران و فرمانداران هم در برخی موارد حتما نیازمند تغییر هستیم تا شاهد عملیاتی تر شدن سیاست های دولت روحانی باشیم. در این میان ضرورت اولیه تجدیدنظر در تیم اقتصادی دولت است.

سخنگوی دولت، سیدمحمد خاتمی در مورد فعالیت تیم رسانه ای دولت عنوان کرد: اینکه تیم رسانه ای دولت کم کار است، واقعیتی است که نمی توان آن را انکار کرد.