آرشیو پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۵۴۷
اقتصاد
۵

ویژه

اهدای تندیس بانک دوستدار محیط زیست به اقتصادنوین

با حضور معاون رییس جمهور و رییس کل بانک مرکزی تندیس بانک دوستدار محیط زیست به مدیرعامل بانک اقتصادنوین اهدا شد. همزمان با امضای تفاهمنامه میان سازمان حفاظت محیط زیست و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و افتتاح پردیس نوین، از بانک اقتصادنوین به عنوان «بانک دوستدار محیط زیست» تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم تبادل این تفاهمنامه و افتتاح پردیس نوین که با حضور ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سیف رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد به پاس فعالیت های ارزنده بانک اقتصادنوین در حوزه محیط زیست، تندیس «بانک دوستدار محیط زیست» به حسن معتمدی، مدیرعامل این بانک اهدا شد.

معصومه ابتکار در این مراسم با تاکید بر نگاه ویژه رییس دولت یازدهم به موضوع محیط زیست گفت: این توجه در حالی است که دولت با اولویت های بسیاری در حوزه اقتصاد، اشتغال و بین الملل مواجه است.

دستور پرداخت گروهی پایا

در راستای توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری شرکتی و جلب رضایت مشتریان، نرم افزار ثبت دستور پرداخت گروهی پایا در شعب بانک سینا راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا این نرم افزار، امکانی را برای مشتریان فراهم می سازد تا کلیه دستور پرداخت های خود را در یک فایل ثبت کرده و به بانک ارایه دهند. بر این اساس، تعداد انتقالات در هر دستور پرداخت نامحدود است و با ارایه فایل توسط مشتری، امکان ثبت و تایید دستور پرداخت ها به صورت گروهی وجود دارد.

طبق این گزارش، دستور پرداخت های گروهی عمدتا برای پرداخت های تجاری کاربران شرکتی و سازمانی است و امکاناتی نظیر پرداخت حقوق و مستمری و پرداخت سود سهام و اوراق بهادار را برای مشتریان فراهم می سازد.