آرشیو شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۴
اخبار کشور
۳

تشییع پیکر های مطهر 5 شهید مدافع حرم در 4 شهر کشور

پیکرهای پاک 5 تن از شهدای مدافع حرم در شهرهای قم، مشهد، ساوجبلاغ و کاشان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار کیهان از قم، مردم این شهر پس از اقامه نماز جمعه پیکر شهید مهدی طهماسبی را از مصلای قدس تا حرم حضرت معصومه(س) تشییع کردند. پیکر این شهید پس از طواف به گرداگرد ضریح حضرت فاطمه معصومه(س) برای خاکسپاری به گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم منتقل شد. مهدی طهماسبی به تازگی در نبرد با گروه های تروریستی تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است. به گزارش خبرگزاری ها شهروندان مشهدی دیروز پیکر شهیدان سیدحسن حسینی و کاظم توسلی را پس از اقامه نمازجمعه تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضای(ع) مشهد به خاک سپردند. این شهیدان در نبرد با گروه های تروریستی- تکفیری به شهادت رسیده اند.

مردم ساوجبلاغ نیز پیکر شهید ستار کرمی را از میدان امام خمینی(ره) هشتگرد تا گلزار شهدای شهرک نیکی امام تشییع کردند. شهید ستار کرمی از رزمندگان لشکر فاطمیون و پاسدار مدافع حرم بود که در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید در گلزار شهدای ساوجبلاغ به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر شهید علی مراد رضایی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پس از اقامه نماز جمعه در کاشان تشییع و در گلزار شهدای این شهر در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد. علی مراد رضایی در درگیری با گروهک تروریستی تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسیده است.