آرشیو شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۴
شهرستان ها
۷

6 خانواده محروم اجارستاق ساری صاحب خانه شدند

کلید 6 واحد مسکونی توسط فرزند سیدجواد اسدی شهید مدافع حرم تحویل نیازمندان اجارستاق ساری شد.

ساری- خبرنگار کیهان: ساخت این 6 واحد مسکونی با تلاش 300 نفر از نیروهای بسیجی و 12 گروه سپاه کربلای مازندران از دوازدهم بهمن 94 آغاز شده بود که با حضور استاندار و فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئولان محلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

165 میلیون تومان هزینه احداث این طرح ها از سوی کمیته امداد و 77 میلیون تومان با مشارکت خیران و قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه و 6 میلیون تومان کمک های مردم روستا و بیش از 22 میلیون تومان توسط سپاه پاسداران تامین و پرداخت شد. فرمانده سپاه کربلادر این مراسم آمادگی سپاه را برای احداث و ساخت سریع، استاندارد و مناسب جاده مواصلاتی (بزرگراه) ساری- کیاسر- دامغان اعلام کرد که تا کنون پیشرفت خوبی نداشته و همواره به علت باریک بودن جاده تلفات جانی و مالی دارد.

استاندار مازندران در مراسم افتتاح 6 باب خانه محروم در روستای اجارستاق شهرستان ساری گفت: در سال 94 حدود 165 میلیارد ریال از محل اعتبارات مناطق محروم و 500 میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای محرومیت زدائی در استان هزینه شده است. ربیع فلاح جلودار با اشاره به اینکه در سال 95 هر روستا باید یک طرح اقتصادی اجرائی کند و فرهنگ کار و تلاش جهادی در جامعه نهادینه شود، افزود: استعدادها و ظرفیت های روستا برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید مورد استفاده قرار گیرد.