آرشیو شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۷۸۶
خبر
۸

سایه روشن

نماد پهلوانی برای ناطق نوری

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: در ساعات آغازین چهارمین روز از ماه مبارک رمضان (بهار ورزش زورخانه ای)، علی اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری برای انجام ورزش در زورخانه شهید فهمیده تهران حضور یافت. در این برنامه نماد پهلوانی پوریای ولی و شال منصوب به مروج فرهنگ پهلوانی توسط سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به ناطق نوری، رئیس دوره های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی اهدا و سپس در گود این زورخانه تاریخی عکس یادگاری انداخته شد.

خبر فوت کروبی تکذیب شد

ایرنا: اسماعیل رمضان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر بستری شدن و فوت مهدی کروبی را در بیمارستان شهدای تجریش تکذیب کرد. برخی شبکه های اجتماعی روز پنج شنبه از بستری و درگذشت کروبی به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش خبر داده بودند.

خودکشی 18 دانش آموز در سال تحصیلی 95-94

خبرآنلاین نوشت: خبر خودکشی دختر 16 ساله در مدرسه ای در شهرک غرب، پس از پایان آخرین امتحان سال تحصیلی 95-94 را با شوک به پایان برد. او روز سه شنبه 18خرداد ماه پس از امتحان ادبیات فارسی و گرفتن عکس یادگاری با دوستان و معلمان خود در سرویس بهداشتی مدرسه خود را به دار آویخت. در سال تحصیلی که همین روزها به پایان می رسد، تاکنون 15 دانش آموز خودکشی منجر به مرگ داشتند، اگر 3 موردی که در آخر خرداد 94 و تابستان همان سال را هم اضافه کنیم، به عدد 18 دانش آموزی که در پایان سال تحصیلی 95-94 عاقبت به خیر نبودند، می رسیم.

900 هکتار از جنگل پاسارگاد سوخت

ایرنا: طاهر ایزدی، فرماندار شهرستان پاسارگاد استان فارس درباره آتش سوزی در مناطق جنگلی و ارتفاعات این شهرستان گفت: 900 هکتار از پوشش گیاهی در منطقه بلاغی این شهرستان دچار آتش سوزی شده و دلایل آن هنوز نامعلوم است.

برنامه پلیس برای برخورد با روزه خواری

باشگاه خبرنگاران نوشت: سرهنگ مراد مرادی، معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف خودروی روزه خواران در ماه مبارک رمضان خبر داد. او با تاکید بر اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی خوردن و آشامیدن در حین رانندگی ممنوع است، گفت: در ماه مبارک رمضان طرح برخورد با روزه خواران اجرا می شود و در همین راستا در صورت مشاهده توسط عوامل پلیس خودرو متوقف و به پارکینگ انتقال می یابد.