آرشیو پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۲
حوادث
۱۹

معمای قتل در کوهستان

پرونده قتل مرموز دختر جوان در کوه های منطقه خلج مشهد با گذشت پنج ماه همچنان با بن بست شناسایی هویت مقتول رو به روست.

به گزارش جام جم، اوایل بهمن 94 دو مرد که برای کوهنوردی به کوه های منطقه خلج مشهد رفته بودند، با بقایای جسد فردی روبه رو شدند و سریع موضوع را به ماموران اطلاع دادند. در بررسی های اولیه مشخص شد، ماه ها از مرگ این فرد می گذرد و جسد طعمه حیوانات شده است.

با توجه به لباس هایی که این فرد بر تن داشت و وضعیت استخوان هایش، تیم جنایی احتمال دادند جسد متعلق به دختری بین 21 تا 26 سال است که در زمان حادثه، شلوار سفید، مانتوی طوسی، روسری گلدار و یک شنل یقه هفت به تن داشته است. بررسی استخوان های مقتول نشان داد پیش از این دچار شکستگی شده و با پلاتین بهبود یافته بود.

در کنار جسد یک زیرانداز قرار داشت که این موضوع باعث شد ماموران احتمال دهند این دختر توسط قاتل به آنجا کشانده شده سپس به قتل رسیده است.

با گذشت پنج ماه از کشف این جسد و اعلام گزارش پزشکی قانونی، مشخص شد قتل حدود یک سال قبل رخ داده است. در حالی که در این مدت هیچ سرنخی از هویت مقتول به دست نیامده، قاضی علی اکبر احمدی نژاد، بازپرس جنایی مشهد از شهروندان درخواست کرده در صورتی که از هویت یا خانواده دختری با این مشخصات که از یک سال قبل ناپدید شده است اطلاعی دارند، موضوع را به پلیس آگاهی مشهد اطلاع دهند.