آرشیو یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۶۰۵
سیاست
۲

خبر

تکذیب نقل قول شجونی از حجت الاسلام ثمری

تسنیم: سعید ثمری فرزند حجت الاسلام علی ثمری نقل قول حجت الاسلام شجونی از پدرش درباره انتساب یک جمله به احمدی نژاد را رد کرد. در روزهای اخیر، حجت الاسلام شجونی، در اظهارنظری گفته بود احمدی نژاد در دیدار با حجت الاسلام ثمری سخنان توهین آمیزی نسبت به مراجع داشته و مستحق مجازات شرعی است. او با رد این سخنان حجت الاسلام شجونی گفته است نه پدرش چنین مطلبی را گفته و نه اساسا احمدی نژاد چنین حرفی را زده است. او افزود: به احمدی نژاد نقد وارد است، منتها آنچه اخیرا با مضمون یادشده از وی نقل شده، صحت ندارد.

بهروز نعمتی: فراکسیون ولایت نه هیات رئیسه دارد، نه اساسنامه

ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: بحث انتخاب آقای لاریجانی برای ریاست مجلس، موضوع جدایی است و این مسئله ارتباطی به فراکسیون ولایت نداشت و صرفا تعدادی از نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس، کنار یکدیگر جمع شدند. بهروز نعمتی در واکنش به اعلام عدد 180 عضو در فراکسیون ولایت و به حساب آوردن نمایندگانی همچون جلالی، جعفرزاده، لاهوتی و او تصریح کرد: فعلادر هیچ فراکسیونی حضور ندارم و این فراکسیونی که به عنوان ولایت مطرح شده، نه هیات رئیسه دارد، نه احکام آن تشکیل شده و نه اساسنامه ای دارد؛ درواقع ما در جلسه ای ائتلافی، صرفا درباره ریاست آقای لاریجانی با یکدیگر به توافق رسیدیم.

نقوی حسینی: کسی قصد ندارد از فراکسیون ولایت خارج شود

ایلنا: نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: فراکسیون ولایت در هفته آینده و شاید دو هفته آینده، مجمع عمومی خود را تشکیل می دهد و با انتخاب هیات رئیسه، به کار خود ادامه می دهد. سیدحسین نقوی حسینی افزود: کسی قصد ندارد از فراکسیون ولایت خارج شود. البته قرار هم نیست درباره دیگران صحبت کنم.