آرشیو یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

26 نفر از کارکنان محیط زیست کرمانشاه از کار اخراج شدند

26 نفر از نیروهای شاغل در سازمان محیط زیست کرمانشاه از کار اخراج شدند.

کرمانشاه- خبرنگار کیهان: این افراد از نیروهای کارشناس و محیط بانان هستند که بعضا 11 سال سابقه کار در این سازمان را دارند.

اخراج شدگان در نامه ای آورده اند که در مدت خدمت در این سازمان در سخت ترین شرایط از پست اداری گرفته تا نگهبانی و محیط بان مشغول فعالیت بوده اند، اما از ابتدای سال جاری به بهانه عدم تامین اعتبار حقوق و مزایا از کار اخراج شده اند و تاکنون در بلاتکلیفی بسر می برند و زندگی خانوادگی شان در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

کارکنان اخراجی محیط زیست کرمانشاه در ادامه شکوائیه خود آورده اند: با در نظر گرفتن این مسئله که خدمت چندین ساله مان پایمال شده و با بالارفتن سن، شرایط استخدام در نهادهای دیگر را نیز از دست داده ایم از مسئولان به خصوص رئیس جمهوری تقاضا داریم تا برای باز گرداندن این افراد بر سر کار دستوری مقتضی صادر کند. کارگران اخراج شده در بخشی دیگر از نامه خود آورده اند که با اخراج محیط بانان از محیط زیست کرمانشاه عملا پاسگاه های حفاظت از جانوران منطقه کالیان، زله زرد، سیدخانی و قراویز در استان کرمانشاه تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار کیهان: کارکنان اخراجی محیط زیست کرمانشاه تاکنون به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه بودجه استان، اداره بازرسی استانداری کرمانشاه و شخص استاندار مراجعه کرده که متاسفانه پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند.