آرشیو دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۵
ورزشی
۹

کوتاه از فوتبال

استقلال به دنبال شجاعیان

با توجه به این که استقلال نتوانست وحید امیری را جذب کند و این بازیکن راهی پرسپولیس شد، استقلالی ها سراغ گزینه دیگری رفتند. گفته می شود، داریوش شجاعیان، هافبک ملی پوش گسترش فولاد تبریز مدنظر استقلال قرار گرفته است، اما شجاعیان که با گسترش فولاد قرارداد دارد، پیوستنش به استقلال شاید براحتی صورت نگیرد. این بازیکن، نیم فصل سال گذشته نیز در لیست استقلال قرار داشت، اما پیشنهاد بالای مسئولان گسترش فولاد مانع این انتقال شد.

زور ویسی به نویدکیا نرسید

سپاهان در حالی لیست مازاد خود را اعلام کرد که برخلاف انتظار، نامی از محرم نویدکیا در این لیست به چشم نمی خورد؛ بازیکنی که صحبت های جنجالی اش در برنامه نود پیرامون دخالت در امور باشگاه، واکنش بسیاری از سپاهانی ها و اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

حسین پاپی، رحمان احمدی، شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، امین منوچهری و فوزیل موسی اف، بازیکنانی هستند که عبدالله ویسی سرمربی سپاهان آنها را نخواسته است.

کفشگری دوباره شاگرد دایی شد

مهرداد کفشگری که در لیگ سیزدهم به پرسپولیس آمده بود و فصل اخیر مورد توجه برانکو ایوانکوویچ نبود، از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا به حضور سه ساله اش در این تیم پایان دهد. او که در راه آهن و پرسپولیس، شاگرد علی دایی بود دوباره تیم این مربی را انتخاب کرد و پس از توافق با مسئولان باشگاه صبا با عقد قراردادی یکساله به این تیم پیوست. پیش از این، صادق محرمی از ملوان به صبا آمده بود و کفشگری دومین خرید لیگ برتری تیم دایی محسوب می شود.