آرشیو سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۷
سیاسی
۲

خبر

تبریک روحانی به قهرمانان کشتی

رئیس جمهوری در پیامی، قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی سال 2016 در امریکا را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام حسن روحانی آمده است: پهلوانان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2016 امریکا، مقتدرانه و با پیروزی بر تمام رقبا و برای پنجمین بار متوالی، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان به اهتزاز درآورده و دل ایرانیان را شادتر و امیدوارتر کردند. رئیس جمهوری با تبریک این پیروزی غرورآفرین به هموطنان و قدردانی از مربیان، دست اندرکاران و یکایک ملی پوشان سرافراز تیم ملی کشتی آزاد، موفقیت روزافزون همه ورزشکاران و جوانان شایسته کشور را از خداوند بزرگ مسالت کرد.

جزئیات درگیری پلیس با گروهک «جیش العدل»

سخنگوی ناجا جزئیات درگیری روز یکشنبه ماموران پلیس با تیم تروریستی گروهک جیش العدل را که قصد اقدام خرابکارانه در داخل خاک کشور داشتند، تشریح کرد. به گزارش تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی با اعلام خبر درگیری نیروهای پلیس با یکی از تیم های تروریستی گروهک جیش العدل، در تشریح این خبر اظهار داشت: در درگیری ماموران پلیس با اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در منطقه خاش، 5 نفر از عوامل این گروهک به هلاکت رسیدند. سخنگوی ناجا تاکید کرد: ماموران پلیس از اعضای این گروهک که قصد انجام عملیات تروریستی در عمق کشور را داشتند، مقادیر معتنابهی مواد منفجره کشف کردند. براساس این گزارش، در این عملیات که تاعصر دوشنبه ادامه داشت، متاسفانه یک نفر از سربازان نیروی انتظامی به شهادت رسید.

پاسخ روابط عمومی وزارت اطلاعات به یک هفته نامه

روابط عمومی وزارت اطلاعات، با انتشار متنی، مطلب منتشره در هفته نامه «پنجره» که طی آن، این وزارتخانه به فرار از پاسخگویی به استعلامات متهم شده بود، را سیاه نمایی، نشر اکاذیب و تعریض به حیثیت معنوی این وزارتخانه عنوان کرد.