آرشیو سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۶
جام ورزشی
۹

کنعانی زادگان؛ قرمزی که بدش نمی آید آبی شود

می گویند گاف مسئولان باشگاه پرسپولیس است که این اتفاق ویژه را رقم زده است. محمدحسین کنعانی زادگان با پرسپولیس قرارداد ندارد! اصلاخبر همین بود.

بازیکنی که به صورت قرضی به ملوان رفته بود تا خدمت سربازی اش را بگذراند پس از پایان خدمتش آماده برگشت به جمع سرخپوشان بود، اما پس از استعلامی که از سازمان لیگ گرفت، متوجه شد که قراردادش با سرخپوشان 5/2 ساله بوده است!این اتفاق یعنی کنعانی زادگان با پرسپولیسی ها قرارداد ندارد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خواست برود.

این اتفاق در حالی افتاده است که پرسپولیسی ها ادعای دیگری دارند.آنها که بشدت به یک مدافع میانی نیاز دارند، اصراردارندکه قرارداد کنعانی زادگان سه ساله است و او هنوز بازیکن پرسپولیس است. این بازیکن در این مورد می گوید: «من قرارداد ندارم، اما پرسپولیسی هستم و اولویت برای من همین تیم است. البته از استقلال هم پیشنهاد دارم، اما باز هم تاکید می کنم که اولویت اولم پرسپولیس است.» کنعانی زادگان در حالی این حرف را می زند که مذاکراتش با استقلالی ها فراتر از اینها بوده است. حتی خیلی ها بر این عقیده اند اتفاقی که برای این بازیکن افتاده، دست او را برای آبی پوش شدن بیشتر باز گذاشته است. با این حال همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.