آرشیو چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۷
حوادث
۱۹

گروگانگیری راننده برای سرقت پول هایش

دو مرد مسافربرنما که با ربودن راننده ای، او را از رباط کریم به فامنین همدان منتقل و با سرقت کارت بانکی اش وی را در صندوق عقب خودرو زندانی کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین استان همدان دراین باره گفت: چند روز پیش ماموران کلانتری 11 فامنین هنگام گشتزنی در یکی از محله های آنجا به یک دستگاه خودروی پراید که در حاشیه خیابان پارک شده بود، ظنین شدند. همان موقع دیدند که دو سرنشین از این خودرو پیاده شده و سراسیمه به سمت دستگاه خودپرداز بانکی در آن سوی خیابان رفتند.

ماموران که به این دو نفر مشکوک شده بودند، برای بررسی خودرو به آن نزدیک شدند. وی اضافه کرد: در همین موقع سر و صدایی از صندوق عقب خودرو شنیدند و در صندوق عقب خودرو را باز کرده و با مردی روبه رو شدند که دهان، دست و پاهایش با طناب و پارچه بسته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین تصریح کرد: ماموران با بازکردن دست و پای این مرد، او را نجات دادند. در ادامه معلوم شد او راننده بوده که آن دو مرد مسافر، وی را ربوده و با سرقت کارت بانکی اش، در حال برداشت موجودی آن از دستگاه خودپرداز هستند.

نوری گفت: ماموران برای دستگیری دو سارق آدم ربا به سمت دستگاه خودپرداز رفتند اما آنها با دیدن ماموران فرار کردند.

ماموران، سارقان را تعقیب و هردو متهم را دستگیر کردند. دو سارق با انتقال به کلانتری و مواجهه حضوری با راننده نجات یافته، بناچار به جرم خود اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در این مرحله مشخص شد آنها به عنوان مسافر دربستی از شهرستان رباط کریم به مقصد شهرستان رزن استان همدان سوارخودروی شاکی شده اند. آنها پس از طی مسافتی راننده را با قمه تهدید و پس از گرفتن کارت بانکی و رمزش، دهان، دست ها و پاهایش را بسته و در صندوق عقب خودرو زندانی کرده اند. سارقان سپس به سمت فامنین ادامه مسیر داده تا پول های شاکی را از خودپرداز بانک بگیرند که ماجرا لو رفته و دستگیر شدند.