آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۹
اخبار کشور
۲

مدعیان اصلاحات، تقصیر پرداخت های نجومی را به گردن کیهان انداختند!

در حالی که مسئولین دولتی در روزهای گذشته مسئولیت فیش های نجومی منتشر شده را به گردن دولت سابق انداخته بودند روزنامه زنجیره ای آفتاب یزد در یادداشت دیروز خود تقصیر این فیش ها را به گردن کیهان انداخت!

منصور مظفری مدیرمسئول روزنامه زنجیره ای آفتاب یزد در سرمقاله دیروز این روزنامه با یک فرار به جلوی آشکار نوشت: اگر سخنگوی دولت ده بار دیگر هم عذرخواهی کند نه تنها اتفاق خاصی رخ نمی دهد بلکه داغ دل مردم را در مورد حقوق های میلیونی تازه می نماید. این در حالی است که چنین حقوق های نجومی و حیرت انگیزی در این دولت قطعا شکل نگرفته و هیچ مدیری نمی تواند در فاصله 3 سال برای خود حقوق 250 میلیونی ببرد.

وی ادامه می دهد: منشاء حقوق های میلیونی همین آقایانی هستند که امروز عکس فیش های حقوق های نجومی را عکس نخست رسانه خود می کنند و فریاد وامصیبتا سر می دهند. در روزهای گذشته مسئولین دولتی از جمله نوبخت سخنگوی دولت و نیز علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی دولت های سابق را مسئول این فیش های نجومی خوانده و در عین حال نوبخت عذر خواهی کرده و گفته بود: مدیرانی که در زمینه دریافت حقوق نامتعارف دچار تخلف شده باشند قطعا عزل خواهند شد.

سوالی که می توان پرسید و هیچ یک از مسئولین دولت یازدهم و رسانه های حامی این دولت انگیزه ای برای پاسخگویی ندارند آن است که اگر اساسا به گفته برخی مقامات این حقوق براساس قوانین پرداخت شده پس تخلفی صورت نگرفته و نباید کسی برکنار شود و اگر در دولت های سابق چنین رویه ای بوده چرا در این دولت تغییری در آن داده نشده است؟

بی شک فرار به جلوی مسئولین دولتی به جای پاسخگویی به فیش های نجومی و برخورد با آن و نیز انداختن تقصیرها به گردن این و آن نمی تواند مشکلی را از مشکلات دولت حل کند و مسئولین بایستی با پذیرش اتفاقات و تخلفات روی داده در جهت جبران آن بکوشند.