آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۹
ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
۷

کتاب های زندگی حضرت زهرا(س) در نمایشگاه قرآن عرضه می شود

غرفه ای ویژه حضرت زهرا(س) در بخش نشر مکتوب بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دایر شده است که کتاب های گوناگونی از ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) را با 50 درصد تخفیف عرضه می کند.

عباد رضا اسلامی، مدیر بخش بازرگانی و فروش نمایشگاه قرآن گفت: 293 ناشر داخلی با 2 هزار عنوان کتاب و 18 ناشر خارجی با سه هزار و 700 عنوان کتاب در بخش نشر مکتوب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارند.

وی با بیان اینکه ناشران داخلی از سراسر کشور در نمایشگاه قرآن حضور دارند، گفت: از مهم ترین موضوعات در بخش نشر مکتوب می توان به مباحث مربوط به علوم قرآنی و معارف اهل بیت (ع) اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کتاب های عرضه شده در نمایشگاه قرآن در چهار سال گذشته چاپ شده است، تصریح کرد: در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، 243 غرفه در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع برپا شده است که ناشران داخلی و خارجی محصولات قرآنی مکتوب را عرضه می کنند.

عباد رضا اسلامی با بیان اینکه ناشران داخلی و خارجی محصولات قرآنی مکتوب خود را با 10 تا 50 درصد تخفیف عرضه می کنند، اظهار داشت: در بخش نشر مکتوب، غرفه ویژه ای برای فروش کتاب درمورد حضرت زهرا(س) در نظر گرفته شده است که کتاب های گوناگونی با موضوعاتی همچون لحظه قبل و بعد از تولد تا لحظه شهادت، همچنین ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی زندگی حضرت زهرا (س) با تخفیف 50 درصدی به بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه قرآن عرضه می شود.