آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۹
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

تونل توحید: آقای شیخ محمدی اعلام داشتند تونل توحید از ساعت 12 تا 5 صبح به علت تعمیرات و هر مساله دیگری بسته می شود که موجب ترافیک شدیدی در منطقه شده است. لطفا از شهرداری بخواهید تا در ماه رمضان تجدید نظر کند و لااقل از ساعت 2 تا ساعت 5 تونل را مسدود کنند. ما روز گذشته به همین دلیل 54 دقیقه در یک فاصله 200 متری گرفتار بودیم.

انتخابات هیات موسس مجمع عمومی موقت بازنشستگان: آقای شیخ الاسلامی عنوان کرده اند من قاضی بازنشسته هستم با حقوق ماهانه یک میلیون و چهارصد و شصت و هفت هزار تومان که دو پسر دارم، یکی از آنها حقوقش به دلیل تعطیلی کارخانه محل کارش قطع شده است که باید او را هم اداره کنم و مجبور شدم خانه ام را بفروشم و پول آن را در بانک بگذارم تا از سود آن کسری حقوق را جبران کنم که آن هم هر روز از سودش کم می شود. می خواستم بپرسم هیات موسس مجمع عمومی موقت بازنشستگان کشوری چطور انتخاباتش برگزار شد و چه کسانی به آنها رای دادند.

مسکن مهر آبشناسان: آقای علی عسگری در پیام خود اعلام داشتند با مسکن مهر مشکلی داشتم. مبلغ 53 میلیون تومان بابت مسکن مهر آبشناسان پرداخت کردم و با اینکه هنوز خانه ای به ما تحویل نداده اند، اعلام کردند وام را قسط بندی و پرداخت کنید و بانک هم می گوید باید حتما ضامن بازنشسته یا کارمند معرفی کنید. قرار بود بعد از تکمیل و تحویل خانه به متقاضی اقساط وام شروع شود، چرا خلف وعده می کنند. من ضامن کارمند ندارم که به بانک معرفی کنم.