آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد به ایران در میان استقبال پرشور مردم

تیم ملی کشتی آزاد ایران با استقبال پرشور مردم و برخی مسئولان وارد تهران شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از قهرمانی در جام جهانی کشتی در خاک آمریکا بامداد دیروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد. استقبال مردم از قهرمانان کشتی در ساعات اولیه صبح پرشور بود، ضمن اینکه از میان مسئولین نیز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند و به کاروان کشتی آزاد ایران خوشامد و تبریک گفتند.

بنرهای فراوان و رنگارنگی نیز برای تبریک به قهرمانان کشتی در محوطه فرودگاه نصب شده بود و مردم نیز با شعارهای جالب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی و خاک آمریکا را تبریک گفتند.

انتظار رئیس فدراسیون کشتی از دولت

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در بازگشت از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که در آمریکا برگزار شد، با اشاره به قهرمانی تیم ایران اظهار داشت: امسال برای سال پنجم قهرمان جام جهانی شدیم اما این بار در رقابتی سخت تر و سنگین تر این عنوان را بدست آوردیم. وی افزود: رقبا امسال جدی تر از قبل راهی مسابقات شدند و کشتی گیران نیز با توجه به فاصله کم تا المپیک در تمرینات استقامتی حضور داشتند و شرایط حضور در مسابقه را نداشتند و بیشتر از این مسابقات به عنوان دیداری تدارکاتی و مسابقات اصلی اتحادیه جهانی کشتی استفاده کردیم و خدا را شکر که نتیجه ای بدست آمد که مردم خوشحال شدند. رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در پاسخ به این سوال که چه توقعی از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در مدت زمان باقی مانده تا المپیک دارند، خاطرنشان کرد: دوستان نیز باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرند و با منابع و حمایت هایی که در اختیار آنها قرار می گیرد، کار کنند. متاسفانه خیلی از فرصت ها در این مدت از دست رفت و در فرصت باقی مانده نیز به جای ورود کردن به مسائل حاشیه ای باید به فکر حضوری موفق در المپیک باشیم. خادم ادامه داد: امیدوارم تا دولت، وزارت ورزش و کمیته المپیک را حمایت کند تا دوستان نیز فدراسیون ها را حمایت کنند تا به هر حال قهرمانان مدعی محدودی که داریم بتوانند با روحیه و شرایط بهتری در المپیک ریو 2016 حاضر شوند.