آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۹
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

مرادی عنوان کسب می کرد کارمان سخت می شد!

انوشیروانی: سلیمی باید 2 ضربش را تقویت کند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: همین که در مسابقات کسب سهمیه شرکت کردیم برای ما کافی بود.

سجاد انوشیروانی در خصوص حضورش به همراه سهراب مرادی در کلمبیا، مسابقات کسب سهمیه المپیک، زمان دقیق اعلام اسامی تیم ملی و... توضیحاتی داد که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

همین که به مسابقات کسب سهمیه المپیک در کلمبیا رفتیم و سهراب سهمیه گرفت و تست خون و ادرار داد و مشکلی نداشت جای شکر دارد. ضمن اینکه راه درازی در پیش داشتیم و کنار خط استوا بودیم و گرما اذیتمان کرد.

با صلاحدید من تمرینات خوب و پر فشاری در کلمبیا برای سهراب مرادی در نظر گرفتیم ولی در روز مسابقه قصد نداشتیم که مرادی عنوانی کسب کند و اگر عنوان کسب می کرد کارمان سخت می شد.

2 روز قبل از مسابقه در اردو مرادی رکورد دنیا را زد. سایر نفرات هم تمرینات را دنبال می کنند و من پیگیر تمرینات بودم و امیدوارم این 2 ماه برای ما به خوبی سپری شود و همه اوج بگیرند و بهترین نتایج را بگیرم.

در خصوص اینکه 5 نفر نهایی مسابقات المپیک چه زمانی مشخص خواهند شد، باید بگویم که 7 نفر مشخص هستند و تا 10 روز مانده به المپیک 2 نفر خط می خورند تا 5 نفر نهایی راهی مسابقات المپیک ریو شوند.

بهداد سلیمی خوب تمرین می کند و وزنه های خوبی می زند و باید در دوضرب بهتر شود و خودش نیز بهتر کار می کند. او تلاش زیادی انجام می دهد و امیدوارم خدا کمکش کند تا بازهم در المپیک طلایی شود.

بهادر مولایی کمی بد شانسی آورد و اگر نمی آورد یکی از پدیده های ما در جام فجر می شد. او نیز تمرینات را دنبال می کند و امیدوارم موفق باشد.