آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۹
حوادث
۱۸

عجایب

فروش بزرگترین الماس قرن

بزرگترین و قدیمی ترین الماس قرن به قیمت 50 میلیون پوند فروخته خواهد شد. الماس غول پیکر نتراشیده به اندازه یک توپ تنیس بوده و 1109 قیراط وزن دارد. این سنگ قیمتی سال گذشته در بوتسوانای آفریقا از معدن استخراج شده و قدمتی 3 میلیارد ساله دارد.کارشناسان الماس اعلام کردند: در یک قرن گذشته هیچ الماسی به این اندازه پیدا نشده است. کیفیت آن به حدی است که در ساخت تاج پادشاهان استفاده می شد. این الماس باارزش و قیمتی در حراج ساتبی لندن در پایان ماه ژوئن به حراج گذاشته خواهد شد.کارشناسان برای این الماس 50 میلیون پوند قیمت گذاشته اند.

خواستگاری زیر مشعل المپیک

مشعل المپیک ریو 2016 در حالی در شهرهای مختلف برزیل حمل می شود که یکی از حمل کنندگان مشعل از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کرد و جواب مثبت گرفت.بازی های المپیک ریو از 5 آگوست -15 مرداد- آغاز می شود و مشعل المپیک نیز از مدت ها پیش در شهرهای مختلف برزیل حمل می شود. حمل کنندگان مشعل اغلب ورزشکاران، قهرمانان و افراد سرشناس برزیل هستند.

پلیس مهربان دختر 4 ساله را به آرزویش رساند

دختر 4 ساله امریکایی که آرزو داشت روز تولدش لباس پلیس بپوشد و در کنار یک افسر پلیس باشد به آرزویش رسید.

مادر «مادل لین» وقتی از آرزوی روز تولد دخترش با خبر شد موضوع را با یکی از همسایگانشان مطرح کرد و آنها تصمیم گرفتند تا در روز تولد دختر کوچولو آرزویش را برآورده کنند.

افسر پلیس مهربان به نام «مارکی» نیز روز تولد دخترکوچولو یک لباس پلیس به او پوشاند و دخترک را با خود به رستوران برد. آنها ساعتی نیز باهم وقت گذراندند. «مادل» هنگام گشتزنی در خودروی افسر پلیس لبخند رضایت بر لب داشت.