آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۹
ایران زمین
۱۹

ارائه 167طرح در سفر هیات دولت به کرمانشاه

167 طرح و درخواست به ارزش یک هزار و 600 میلیارد تومان برای سفر هیات دولت به استان کرمانشاه آماده شده است.

«طهمورث الیاسی»، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی زمان سفر هیات دولت به استان کرمانشاه (پس از ماه مبارک رمضان)، تصریح کرد: امیدواریم اختصاص این اعتبار در این سفر بتواند تحرک خوبی در اتمام پروژه های عمرانی استان ایجاد کند.

الیاسی تکمیل راه آهن غرب کشور را از جمله مهم ترین پروژه های درخواستی در این سفر عنوان کرد و افزود: با توجه به پیشرفت بالای این پروژه، تزریق اعتبارات و تکمیل این پروژه از مهم ترین خواسته های ما در سفر هیات دولت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه همچنین طرح «سردسیری» را از دیگر پروژه های مهم برای طرح در این سفر بیان کرد و گفت: در این پروژه قرار است کار انتقال آب از مناطق سردسیری استان که منطقه پاوه و اورامانات را شامل می شود، صورت گیرد.

وی همچنین احداث کریدور گردشگری بیستون- طاق بستان را از دیگر پروژه های مهم برای طرح در این سفر عنوان کرد و با بیان اینکه در سفر هیات دولت به هر استان علاوه بر اعطای برخی امتیازات یک هزار تا یک هزار و 200 میلیارد تومان نیز اعتبارات اختصاص پیدا می کند، اظهار داشت: این رقم بر اساس تجربه سفر هیات دولت به استان های دیگر به دست آمده، البته مبالغ آن در استان های مختلف متفاوت است.