آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

سالار عقیلی و خانواده، مهمان امشب «شیدایی»

سالار عقیلی همراه خانواده خود امشب مهمان ویژه برنامه «شیدایی» در شبکه دوم سیماست.

شیدایی نام جنگی شبانگاهی است که هر شب ساعت23 و 15 دقیقه به صورت زنده و به مدت 75 دقیقه روی آنتن شبکه دوی سیما می رود.

محمد نبهان، تهیه کننده شیدایی سبک زندگی ایرانی اسلامی را رویکرد اصلی برنامه دانست و به جام جم گفت: با این رویکرد، شیدایی به موضوع اخلاق و ازدواج می پردازد. هر شب یکی از نام ها و صفات خداوند که در جوشن کبیر ذکر شده استخراج و موضوع برنامه با توجه به آن نام به بحث گذاشته می شود. وی افزود: هر شب مهمانی به همراه خانواده خود به برنامه می آید و در بحث اخلاق در خانواده و ازدواج مشارکت می کند. این مهمانان که بیشتر از جامعه هنری، ورزشی یا افراد شناخته شده جامعه هستند درباره اخلاق، سبک زندگی و تسهیل در امر ازدواج صحبت می کنند.

نبهان گفت: سالار عقیلی خواننده ملی و نام آشنای کشور، امشب همراه همسر و فرزند خود مهمان هستند و درباره زندگی خود و تاثیر اخلاق خوش در سلامت یک زندگی صحبت خواهد کرد. در پایان نیز قرآنی به تفسیر آیت الله مکارم شیرازی به مهمانان برنامه اهدا می شود.

این تهیه کننده به آیتم «زوج های هم شغل» اشاره کرد و گفت: در این آیتم هر شب زوج هایی مانند زوج غواص، دوچرخه سوار، حامی محیط زیست، کوتاه قامت و غیره حضور دارند و توسط پیامک برنامه، مردم به آنها رای می دهند.

وی افزود: آیتم «صفر عاشقی» یکی از آیتم های جذاب برنامه است که درآن هرشب ساعت 12 با یک لهجه و گویش متفاوت اقوام ایرانی یک سلام به امام رضا(ع) داده می شود. سپس به یکی از قهرمانان که مدال یا جایزه خود را به امام رضا(ع) هدیه کرده است یا افرادی که کاری بزرگ به نام آن حضرت انجام داده اند، تندیس شیدایی اهدا می شود.