آرشیو شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۴۰
حوادث
۱۷

در جریان نزاع خانوادگی «بادیگارد»کشته شد

گروه حوادث/ در جریان نزاع دو برادر که سحرگاه پنجشنبه در یکی از خانه های منطقه نارمک رخ داد پسر جوان با چاقو برادر بزرگترش را در حمایت از مادر خانواده کشت.

جوان 24 ساله پس از قتل با کلانتری 147 نارمک تماس گرفت و خبر از جنایت داد. پس از این تماس ماموران کلانتری به محل قتل در خیابان مدنی رفتند و در تحقیقات پی بردند پسر 24 ساله ای برادر سی وهشت ساله قوی هیکلش را در پشت بام خانه ویلایی دوطبقه شان با ضربات چاقو به قتل رسانده است. ساعتی بعد قاضی مرادی بازپرس کشیک ویژه قتل با حضور در محل به تحقیق درباره ماجرای برادرکشی پرداخت. عامل قتل در بازجویی گفت: ساعت سه صبح برادرم رامین در حال مستی به خانه آمد و با مادر وخواهرم مشاجره کرده و وقتی دیدم با چاقو به مادر حمله می کند جلویش را گرفتن سعی کردم او را آرام کنم اما با من هم درگیر شد. در حال نزاع و کشمکش به پشت بام رسیدیم که موفق شدم چاقو را از دستش درآوردم و در این گیر و دار با ضربات چاقو برادرم را زدم بعد با پلیس تماس گرفتم.

عامل قتل خانوادگی گفت: من و برادرم با پدر و مادر پیر و خواهرمان در این خانه زندگی می کنیم و هر دو مجرد بودیم. به خاطر هیکل قوی اش بادیگارد بود و بیشتر شب ها مست به خانه می آمد و با افراد خانواده درگیر می شد. حتی یک بار در حمله با ساطور چشمم را زخمی کرده و تهدیدم کرده بود که مرا می کشد!به گزارش خبرنگار جنایی«ایران»، همزمان با انتقال پیکر مقتول به پزشکی قانونی، برادر وی نیز از سوی ماموران بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد.