آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۸
جامعه
۱۷

مازراتی و پورشه در فهرست خودروهای توقیفی قاچاقچیان

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدراستان تهران گفت: در پارکینگ خودروهای توقیفی قاچاقچیان مواد مخدر، خودروهای مختلفی ازپراید تا مازراتی وجود دارد و سال گذشته نیز چند پورشه از قاچاقچیان مواد مخدرکشف و یکی از آنها نیز فروخته شد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا آذرنیا با اشاره به این که طبق قانون، اموال شناسایی شده قاچاقچیان مصادره و پس از فروش درآمد حاصله به خزانه واریز می شود، افزود: درحال حاضر بیش از 400 خودروی توقیفی قاچاقچیان در انبار شهریار نگهداری می شود ضمن این که صد ملک مصادره شده نیز ازجنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین نقطه پایتخت در اختیار این شورا قرار دارد.

وی با اشاره به نمونه ای از اموال مصادره شده قاچاقچیان گفت: در دو ماه ابتدایی امسال 12 میلیارد تومان از حساب یکی از قاچاقچیان محکوم به اعدام ضبط و به خزانه واریز شد، این درحالی است که این فرد تعداد زیادی واحد مسکونی در شهرک راه آهن تهران داشته که این واحدها نیز پس از شناسایی مصادره شده است. دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان تهران خاطرنشان کرد: در دو ماه ابتدایی امسال نیز 13 واحد تجاری و مسکونی متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و پلمب شد، 63 دستگاه خودروی توقیف شده به فروش رسید و 50 دستگاه خودروی مصادره ای نیز به فروش گذاشته شد.