آرشیو شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۹
ورزش - جهان
۱۱

مستطیل سبز

پله: دونگا مقصر نتایج ضعیف برزیل نیست

پله، اسطوره فوتبال برزیل گفت: «مقصر نتایج ضعیف برزیل در کوپا آمریکا دونگا نبوده است. فکر می کنم این انتقادات تندی که از دونگا به عمل می آید، عادلانه نیست. او کار خودش را انجام داد. متاسفانه تیم ملی برزیل زمان کافی برای تمرین کردن نداشت و در هر تورنمنت کل تیم عوض می شد، بنابراین تقصیر دونگا نیست. فکر می کنم در مورد تیته (سرمربی جدید) شک و شبهه ای وجود ندارد و او توانایی پیش بردن برزیل را دارد.

بالوتلی جانشین احتمالی ماریو گومس در بشیکتاش

ماریو گومس که یکی از 23 بازیکن ژرمن ها در جام ملت های اروپاست، احتمالافصل آینده جای خود را به ماریو بالوتلی دهد. یک سایت ورزشی در ترکیه گزارش کرد مسئولان تیم بشیکتاش اسپور با گلزن 25 ساله و همیشه پرحاشیه ایتالیا وارد مذاکره شده اند.

این سایت از قول مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن عنوان کرد: باور دارم که بزودی توافق صورت خواهد گرفت. براساس اعلام این رسانه، مهاجم ایتالیایی جانشین ماریو گومس خواهد شد که هم اکنون از طرف چندین تیم اروپایی با پیشنهاد مواجه شده است.

مارادونا: «ایکاردی» برای من مرده است

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین عنوان کرد که مائورو ایکاردی به خاطر خیانتش به ماکسی لوپز، برای او مرده است. لوپز و ایکاردی در سمپدوریا با یکدیگر هم تیمی بودند و رابطه نزدیکی داشتند تا آنجا که همسر لوپز به او خیانت و با ایکاردی ازدواج کرد. لوپز در تقابل اینتر و سمپدوریا با ایکاردی دست نداد تا این موضوع رسانه ای شود. حال مارادونا نیز بعد از گذشت سه سال از این اتفاق، به انتقاد از ایکاردی پرداخت. او گفت: «ایکاردی برای من وجود ندارد. او می توانست کاپیتان بهترین تیم جهان باشد، ولی پس از اتفاقاتی که افتاد من حامی ماکسی لوپز هستم. اتفاق قشنگی رخ نداد. تو غذایت را با او شریک می شوی، او را به خانه ات راه می دهی و بعد چه اتفاقی می افتد؟ نه، چنین آدم هایی برای من مرده اند.»