آرشیو یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

ملی پوشان در دومین دیدار نیز مغلوب شدند

دیدار دوباره تیم ملی والیبال ایران با ولاسکو، این بار در برزیل

ولاسکو در سومین بازی تیمش در لیگ جهانی والیبال رودرروی شاگردان سابقش در ایران قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته اول لیگ جهانی والیبال بامداد امروز به مصاف آرژانتینی رفت که به مانند ایران دو بازی گذشته خود را واگذار کرده بود. شاید بتوان گفت مهم ترین و جذاب ترین نکته دیدار ایران و آرژانتین مصاف ولاسکو با شاگردان سابق خود بود. ملی پوشان ایران که موفقیت های خود در والیبال را با ولاسکو آغاز کردند، برای سومین بار مقابل مربی سابق خود قرار گرفتند. در سال 2014 و دور مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان در حالی که هنوز چند ماه از جدایی ولاسکو از ایران نگذشته بود، جادوگر دنیای والیبال مقابل شاگردانش سابقش تسلیم شد. در جام جهانی 2015 اما او توانست با پیروزی بر ایران بار دیگر توانایی های خود را ثابت کند.

شکست در دومین بازی

اما تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال 2016 به مصاف آمریکا قهرمان دو دوره لیگ جهانی رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم ملی والیبال آمریکا شد.تیم ملی آمریکا، برخلاف ایران، بازی ابتدایی خود برابر آرژانتین را با پیروزی پشت سر گذاشت اما ملی پوشان خسته ایران مغلوب برزیل میزبان شده بودند. بازی تیم های ایران و آمریکا از ساعت 45 دقیقه بامداد شنبه با قضاوت «جعفر ابراهیم علی» از بحرین و «لوییس جراردو» از مکزیک برگزار شد. ایران بازی را با ترکیب شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، سعید معروف، عادل غلامی، محمد جواد معنوی نژاد و مهدی مرندی (لیبرو) و آمریکا با متئو اندرسون، آرون راسل، تیلور ساندر، دیوید لی، میکا کریستینسون، راسل هولمز و اریک شوجی (لیبرو) بازی را آغاز کردند.

باید روی جزئیات کار کنیم

در پایان این بازی لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در این بازی بهتر از بازی برابر برزیل کار کردیم اما باید در جزئیات بهتر از این کار کنیم. ما در ست چهارم فرصت هایی برای برد داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و بازی را باختیم. سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد داوری بازی نیز گفت: داورهایی که اینجا حضور دارند از سطحی که ما انتظار داریم پایین تر هستند اما نمی توانیم بگوییم حتما به ضرر ما سوت زده اند. اما در امتیازهای پایانی بازی یک ویدئو چک میلیمتری می توانست نتیجه را به نفع ما کند اما نشد و نمی شود گفت که داوری تاثیر زیادی در نتیجه داشت.