آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۲
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

آتش زدن مسجد لولاگر در فتنه 88 در یک فیلم به تصویر کشیده شد

اتفاقات و درگیری های خیابانی فتنه سال 88 ازجمله آتش زدن مسجد لولاگر توسط فتنه گران در یک فیلم سینمایی به تصویر کشیده شد.

به گزارش خبرنگار کیهان، فیلم «ماه گرفتگی» با موضوع فتنه سال 88 به مراحل پایانی تصویربرداری خود رسید. هادی انباردار، تهیه کننده این فیلم گفت که تاکنون 80 درصد تصویربرداری «ماه گرفتگی» انجام شده است.

وی از نمایش درگیری های خیابان جمال زاده و ازجمله به آتش کشیدن مسجد لولاگر توسط فتنه گرها در سال 88 در این فیلم خبر داد.

به گفته انباردار، بخش هایی از کار تصویربرداری این فیلم هم در زندان اوین انجام شده است.

تهیه کننده فیلم «ماه گرفتگی» همچنین خبر داد که این پروژه چند سکانس سنگین دیگر از جمله آتش زدن خودروها در خیابان توسط فتنه گرها دارد که در روزهای آینده انجام خواهد شد. کار فیلمبرداری هم در مشهد به پایان خواهد رسید.

وی همچنین به پیوستن «فریبا کوثری» به جمع بازیگران این فیلم اشاره کرد و گفت: چند بازیگر مطرح دیگر هم در این پروژه بازی خواهند کرد که با توجه به حساسیت کار، اسامی آن ها در آینده اعلام خواهد شد. همچنین حضور بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، شهرام عبدلی، سارا خوئینی ها، الهه حصاری، ارسلان قاسمی و... هم پیش از این اعلام شده بود.

گفتنی است، فیلم «ماه گرفتگی» با فیلمنامه مهدی آذرپندار و کارگردانی سیدمسعود اطیابی، در قالب پلیسی- معمایی به روایت داستانی مرتبط با فتنه سال 88 می پردازد. این فیلم در صورت تکمیل مراحل تولید، در جشنواره فیلم مقاومت حضور خواهد یافت و در غیر این صورت، در جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.