آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

برای فدراسیون ژیمناستیک سرپرست انتخاب می شود؟!

ریاست چهارساله جعفر درویش زاده در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید و باید منتظر تعیین سرپرست برای این فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخابات بود.

27 خردادماه ریاست چهارساله جعفر درویش زاده در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید. ریاستی که اگرچه با چند مدال انگشت شمار برای این رشته همراه بود اما باز هم حسرت المپیکی شدن را بر دل ورزشکاران این رشته گذاشت. شرکت نکردن درویش زاده در انتخابات این فدراسیون جای تعجب داشت. برخی ها این عدم شرکت را مرتبط با ثبت نام افشارزاده در مجمع انتخاباتی ژیمناستیک می دانند؛ ثبت نامی که افشارزاده علیرغم تایید معاون وزیر ورزش و جوانان هنوز از پذیرفتن آن سرباز می زند. روال بر این بوده است که با پایان دوران ریاست یک فرد، سرپرست برای فدراسیون انتخاب و معرفی شود. البته اینکه درویش زاده خودش در انتخابات شرکت نکرده می تواند وی را نیز به یکی از گزینه های سرپرستی این فدراسیون تبدیل کند. به هر حال رشته ژیمناستیک این روزها آنقدر خاموش و بی تحرک و فعالیت است که شاید حتی بدون رئیس و سرپرست هم مشکلی برایش پیش نیاید چرا که برنامه ای برای انجام وجود ندارد و وضعیت به «هر چه پیش آید خوش آید» رسیده است.

خانواده ژیمناستیک ایران فراتر از بحث سرپرستی فدراسیون حالانگران مجمع انتخاباتی هستند که اولازمان آن مشخص نیست و دوما شرکت یا عدم شرکت افشارزاده در آن غیر قابل پیش بینی است. با این حساب به نظر نمی رسد ژیمناستیک ایران همچنان شانسی برای برون رفت از شرایط مبهم فعلی داشته باشد.