آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۳
ورزشی - اخبار کشور
۹
حدیث دشت عشق

از نوشته شهید«ابراهیم شمس عزت»

شما هم مثل من از امام اطاعت کنید

این قلب و نفس شما جایگاه خدا می باشد، نگذارید غیر از خداوند چیز دیگری در آن جا منزل گزیند، نفس خود را مهار کنید که خدای ناکرده اگر مهار نشود شما را نابود می کند شما را در [پرتگاه] سقوطی قرار می دهد که با هیچ چیز جبران نمی شود به جز عذاب خداوند.

آیا هنوز اطلاع ندارید که پیرمردی از سلاله پاک پیامبران آمده و می گوید، اسلام را دوباره دریابید؛ آن را خوب بشناسید و ایمان آورید، آری! آن پیرمرد خستگی ناپذیر در جماران است؛ در این جا مساله ای که اول از خانواده خودم بعد از اقوامم و بعد از ملت شریف شهیدپرور ایران می خواهم، مساله امام و اطاعت از امام امت خمینی کبیر است. آرزو دارم بعد از شهادتم همین طور که امر امام را اجرا کردم و به ندای او لبیک گفتم، شما هم به او لبیک بگویید.

مادرم! از این که داغ فرزند برای تو مشکل می باشد، ولی صبر کن که خدا با صابران است و خداوند را سپاسگزار باش، خوشحال باش که من امانتی بودم از جانب خداوند و هر لحظه می توانست آن را از تو بگیرد، ولی چه خوب که در این راه امانت را گرفت و این باعث خوشحالی شما باشد، هر وقت خواستید برای من گریه کنید برای مصیبت فرزندان حسین(ع) گریه کنید، زیرا هیچ مصیبتی بالاتر از مصیبت فرزندان حسین(ع)نیست. شهید«ابراهیم شمس عزت» سال 1345 دراستهبان متولد شد ودر25/12/1363 در عملیات بدر به شهادت رسید.

بقایای پیکر مطهر این شهید بعد از 27 سال از طریق تبادل اجساد عراقی با شهدای ایرانی به ایران و زادگاهش، شهرستان استهبان منتقل و مراسم پرشکوه تشییع پیکرش درظهر عاشورای حسینی برگزار شد.