آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۳
ورزشی - اخبار کشور
۹

مهدوی و تشکری به تهران برگشتند

اعلام اسامی 14 بازیکن ایران در هفته دوم لیگ جهانی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 14 بازیکن را برای شرکت در سه مسابقه هفته دوم لیگ جهانی اعلام کرد.

با پایان یافتن هفته نخست لیگ جهانی، تیم ملی والیبال کشورمان دیروز راهی صربستان شدند. رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 14 بازیکن را برای حضور در سه دیدار هفته دوم لیگ جهانی مقابل تیم های صربستان، برزیل و بلغارستان در شهر بلگراد را اعلام کرد که به شرح زیر است: سعید معروف، علیرضا بهبودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، محمد فلاح، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور، حمزه زرینی، علیرضا مباشری و جواد معنوی نژاد.

بدین ترتیب مهدی مهدوی و آرمین تشکری دیروز از ریو به تهران بازگشتند تا پس از استراحتی کوتاه با شرکت در تمرینات گروه دوم تیم ملی در تهران خود را برای شرکت در هفته سوم مسابقات لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی آماده کنند و علیرضا بهبودی و محمد فلاح نیز در بلگراد به جمع کاروان والیبال ایران اضافه خواهند شد تا تیم ملی کشورمان را در سه مسابقه هفته دوم همراهی کنند. علیرضا بهبودی نیز بعد از 6 سال یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.آخرین رقابتی که بهبودی پیراهن تیم ملی را بر تن داشت به مسابقات انتخابی مسابقات جهانی 2010 بازمی گردد که در آن زمان مرحوم حسین معدنی هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را بر عهده داشت.

مردان والیبال کشورمان با کسب یک پیروزی از سه مسابقه هفته نخست در برزیل امشب ریو را به مقصد بلگراد ترک کردند و در نخستین دیدار خود از هفته دوم لیگ جهانی روز پنجشنبه از ساعت 18:30 به وقت ایران به مصاف بلغارستان خواهند رفت.

جدول کامل سطح یک لیگ جهانی والیبال در پایان هفته نخست به شرح زیر است:1- صربستان، سه برد و 9 امتیاز، 2- برزیل، سه برد و 9 امتیاز، 3- فرانسه، دو برد و 7 امتیاز، 4- ایتالیا، دو برد و 6 امتیاز، 5- روسیه، دو برد و 6 امتیاز، 6- آمریکا، دو برد و 6 امتیاز، 7- بلژیک، یک برد و 5 امتیاز، 8- لهستان، یک برد و 3 امتیاز، 9- ایران، یک برد و 2 امتیاز، 10- آرژانتین، بدون برد و یک امتیاز، 11- بلغارستان، بدون برد و امتیاز و 12- استرالیا، بدون برد و امتیاز.