آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

برده داری نوین به روش تل آویو

زنجیر استبداد و استثمار دولت خودخوانده رژیم صهیونیستی، علاوه بر مردم فلسطین و اراضی اشغالی، بر گردن قوم یهود هم پیچیده شده است.

رژیم اشغالگر قدس با حمایت های بی شائبه دولت ایالات متحده، برای حفظ موجودیت نامشروع و رو به زوال خود، به لحاظ تسلیحاتی، یکی از ارتش های مجهز دنیا را سازماندهی کرده است.

از آنجایی که بحران جمعیت، این رژیم را به شدت تهدید می کند و یهودیان اندکی تمایل به سکونت در اراضی اشغالی فلسطین را دارند، برای تامین و تجهیز نیروهای نظامی خود از هر روشی بهره می جوید و از جمله از دختران جوان هم در ارتش خود استفاده می کند. به طور کلی، خدمت سربازی در رژیم صهیونیستی، نه تنها برای مردان، بلکه برای زنان نیز اجباری است.

زنان اسرائیلی همچون مردان، 2 سال و 8 ماه خدمت سربازی اجباری دارند. تنها افرادی که تمایل به تحصیلات دینی دارند، از سربازی معاف می شوند. البته این تبصره هم شاید به دلیل تسری مکاتب ساختگی دولت اسرائیل، به عنوان فرجه ای برای فرار از خدمت باشد.

یک پایگاه اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی (حیفا- تل آویو) در گزارشی، از خدمت سربازی دختران اسرائیلی خبر می دهد. این گزارش می گوید: قانون خدمت سربازی در اسرائیل، شامل دختران و پسران است و از 18 سالگی شروع می شود. دختران در صورتی که اعلام کنند مذهبی هستند، از این قانون مستثنی خواهند بود ولی اکثر دختران نیز به خدمت سربازی می روند.

دختران به عنوان خلبانان هواپیماهای جنگی و افسران اطلاعات، انجام وظیفه می کنند. با وجود این، وظایفی وجود دارد که مختص مردان است مانند سربازان پیاده نظام و هدایت کنندگان تانک.

گفتنی است، چندی پیش اکثر وب سایت های خبری از رواج فساد و فحشا در بین سربازان اسرائیلی خبر دادند به گونه ای که در برخی گزارش ها آمده بود دختران سرباز اسرائیلی برای روحیه دادن به سربازان ارتش اسرائیل برای ماندن در جبهه جنگ علیه مردم غزه، برهنه شده بودند.

گفته می شود فرماندهان نظام رژیم صهیونیستی دچار بحران در نیروهای تحت امر خود هستند و آن فرار سربازان از معرکه جنگ است.