آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۶۹۰
ورزش
۱۱

گوناگون

گودرزی: رفتنم از ورزش شایعه است

وزیر ورزش گفت: رفتنم از وزارت ورزش شایعه است و آن را تکذیب می کنم. گودرزی درخصوص شایعه ای مبنی بر رفتن وی ازاین وزارتخانه اضافه کرد: اینها شایعاتی است که در فضای مجازی منتشرمی شود، البته از روزی که آمده ام، آمادگی رفتن ازوزارت ورزش را نیز داشتم.

جودوکاران المپیکی درچناران

المپیکی های جودوی ایران پیش از اعزام به کمپ های تمرینی اسپانیا و روسیه، اردوی آمادگی خود را از امروز در شهر برپا خواهند کرد.

هافبک پرسپولیس در پدیده

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به تیم پدیده پیوست.میلاد کمندانی که یکی از بازیکنان تیم فوتبال امید ایران هم بود، بعد از توافق با مسئولان پدیده مشهد، به این تیم پیوست.

جشن قهرمانی بسکتبال در چین

تیم ملی بسکتبال کشورمان درتورنمنت اطلس اسپرت چین با پیروزی 85 بر 70 مقابل لیتوانی به مقام قهرمانی دست یافت. حامد حدادی با کسب 22 امتیاز به عنوان پرامتیازترین بازیکن این مسابقه شناخته شد.براساس انتخاب مسئولان برگزاری رقابت ها، حدادی همچنین به عنوان ارزشمندترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شد.

برهانی به تیم پیکان پیوست

مهاجم پیشین تیم استقلال با قراردادی یکساله به تیم پیکان پیوست. آرش برهانی از سوی باشگاه استقلال در فهرست مازاد قرارگرفته بود.

مزایده مجدد برای تیم نفت

طبق اعلام مشاور وزیر ورزش مزایده واگذاری تیم نفت تهران وانتقال امتیاز این تیم به ملوان انزلی باطل است واین مزایده مجددا باید برگزارشود.

بسکتبال3 نفره سوم جهان شد

تیم بسکتبال سه نفره تهران که به عنوان نماینده بسکتبال دانش آموزی

ایران در مسابقات جهانی استونی شرکت کرده بود توانست عنوان سومی این رقابت ها را ازآن خود کند.

لغو اردوی تیم ملی فوتبال

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش که قرار بود از 15 تیر برگزار شود لغو شد.این در حالی است که پیش از این اردوی تیم ملی در ارمنستان نیز لغو شده بود.به نظر می رسد فشار باشگاه ها برای دراختیار داشتن بازیکنان ملی پوش خود در لغو این اردوها بی تاثیر نبوده است.