آرشیو شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۶
شهرستان ها
۷

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد

افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح بهداشتی در بجنورد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفت طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان بجنورد با 86میلیارد و 288 میلیون ریال افتتاح یا کلنگ زنی شد.

این طرح ها شامل کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد با زیربنای 300 متر مربع و اعتبار 48میلیارد ریال، بخش سوختگی بیمارستان امام علی بجنورد با زیربنای 3600 متر مربع و اعتبار 23 میلیارد و 838 میلیون ریال و مجموعه تحقیقاتی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و آزمایشگاه حیوانات با زیربنای 300 متر مربع و اعتبار 3 میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین دپارتمان قلب و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در بجنورد کلنگ زنی شد.

به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس کلینیک ویژه شهرستان جاجرم در زیربنای 784 متر مربع و اعتبار 11 میلیارد و 450 میلیون ریال با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

حسن قاضی زاده هاشمی همچنین از بیمارستان 320 تختی در حال ساخت بجنورد دیدن کرد.

همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلینیک ویژه شهرستان شیروان به بهره برداری رسید. برای ساخت این کلینیک به مساحت 2500 متر مربع 40 میلیارد ریال هزینه شد. در این سفر بخش NICU بیمارستان امام خمینی شیروان نیز افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اختصاص 250 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، بیمارستان 220 تختخوابی جدید شهرستان شیروان خراسان شمالی تا مهرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی در بازدید از عملیات اجرایی بیمارستان در دست ساخت شهرستان شیروان اظهار کرد: هم اکنون این طرح از پیشرفت خوبی برخوردار است که به تمامی امکانات مجهز می شود.

قاضی زاده هاشمی در خصوص راه و جاده دسترسی به بیمارستان جدید این شهرستان افزود: جاده و راه دسترسی نیازمند اعتبار است که با تخصیص اعتبار این مشکل برطرف خواهد شد.

عملیات ساخت بیمارستان جدید شیروان از سال 89 در زمینی به وسعت 10 هکتار، با زیربنای 17 هزار متر مربع در پنج طبقه آغاز شد.