آرشیو شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

نبش قبر 99 بیمار برای کشف جنایت

اعترافات تکان دهنده یک پرستار روانی موجب شد دادستان پرونده مجوز نبش قبر 99 بیمار را صادر کند.

پس از نبش قبر دو بیمار مشخص شد آنها با آمپول مرگباری به قتل رسیده اند که پرستارشان به آنها تزریق کرده است.پرستار آلمانی که تنها با نام «نیلز ایچ» معرفی شده به جرم قتل دو بیمار به حبس ابد محکوم شد اما مقامات معتقدند که او احتمالا27 بیمار دیگر را هم به قتل رسانده است.

به گزارش دیلی میل، این پرستار مرد که 37 سال سن دارد با تزریق داروهای کشنده و مرگبار مرتکب این قتل ها شده است. برای مشخص شدن تعداد قربانیان این پرستار روانی، قاضی حکم نبش قبر 99 بیمار را صادر کرد که تست سم شناسی مشخص کرد در 27 جسد سم مهلک وجود داشته است.

پرستار روانی با تزریق این سم قلب بیمارانش را از کار انداخته است. او در محاکمه اش اعتراف کرد باعث ایست قلبی 90 بیمار شده که 30 تن از آنها جان باختند. پرستار روانی در دادگاه گفته که از نجات دادن جان بیمارانش بسیار لذت می برده است.

به گفته مسئول پرونده آنها در حال بررسی علت تعداد غیرمعمول و بسیار زیاد مرگ و میر در بیمارستانی که قاتل کار می کرده بودند که متوجه موضوع شدند.دادستان پرونده اعلام کرد در حال حاضر نمی توانیم به طور دقیق تعداد قربانیان را اعلام کنیم اما پرونده بیمارانی که از ایست قلبی جانشان را از دست داده اند در حال بررسی است.