آرشیو پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۴
ماشین
۸

قبای سرخ برای مرسدس منصوری AMG GT S

مرسدس AMG GT S که نشان منصوری را در خود داشت، اولین بار در نمایشگاه موتور ژنو دیده شد. تمام سطح بدنه دست ساز و پهن آن، از رنگی که تلفیق روی و مس خاکستری است، پوشیده شده. قرمز مات، سفید مات و نارنجی براق رنگ هایی است که برای این خودرو پیش بینی شده و تیم خودروهای مسابقه ای آلمانی را برای به نمایش گذاشتن این مدل در نمایشگاه های خارجی همچون دوبی یا مونت کارلو یاری می کند.

تغییراتی که شامل طراحی جدید اسپویلر جلو است و باعث کم شدن ارتفاع شده همراه با بال عقب برای اصلاح نیروی بالابرنده در ترکیب با دیفیوز و پهن تر کردن سپرها به اندازه 25 میلی متر در هر طرف، ساخت اتاق از مواد سبک و مصنوعی جدید، استفاده از رینگ های 21 اینچی در چهار چرخ و پوشیده از کائوچو، وضعیت آئرودینامیکی AMG GT S را ارتقا داده است.

فرمان داخل کابین با فیبرکربن تزئین شده و پدال های آلومینیومی همراه با نشان منصوری جلوی پای راننده قرار دارد. همچنین صندلی ها از چرم طبیعی ساخته شده و پایه های درخشان و ضخیم از جنس فیبر کربن برای پایین د رها در نظر گرفته شده که جلوه خاصی به طراحی این خودروی جدید بخشیده است.

از دیگر اطلاعات فنی این خودرو تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده، اما آن طور که طراحان و سازندگان اعلام کرده اند، برای این مرسدس موتور توربوشارژ بزرگ تری طراحی و ساخته شده که سطح آن از استیل ضدزنگ پوشیده شده است.

این موتور به همراه یک اگزوز اسپرت می تواند 217 اسب بخار نیرو تولید کند و سرعت صفر تا 100 مرسدس AMG GT S را به 4/3 ثانیه کاهش دهد. همچنین بالاترین سرعتی که این موتور توربو شارژ تولید می کند، 330 کیلومتر در ساعت است.