آرشیو شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۵
ورزش
۱۲

جلسه شبانه برای حفظ آقای گل؛ پروین خطاب به طارمی: تمامش کن با پرسپولیس امضا کن!

در تب و تاب انتظار هواداران پرسپولیس برای تمدید قرارداد مهدی طارمی، آقای گل لیگ برتر مهمان علی پروین، اسطوره پرسپولیس بود، ضیافتی که در آن هم وعده و وعید مالی به طارمی تکرار شد و هم اسطوره از طارمی خواست بیشتر از این موضوع را کش نداده و با پرسپولیس تمدید کند!

هواداران پرسپولیس که با رفتن کاوه رضایی به استقلال امیدهای خود را برای انتخاب مهاجمی در حد و اندازه های طارمی نقش بر آب دیدند، بیشتر از قبل تلاش کردند رضایت طارمی را برای ماندن در پرسپولیس جلب کنند.در این راه فضای مجازی بهترین فرصت بود تا آنها از رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه و البته هوادار متعصب و متمول پرسپولیس ملقب به عابربانک فوتبال ایران بخواهند طارمی را در پرسپولیس حفظ کند.

در این خصوص هفته گذشته حسین هدایتی جلسه ای را با طارمی ترتیب داد؛ جلسه ای که در آن عنوان شد عابربانک وعده بیش از دو میلیارد تومان به این بازیکن داد، وعده ای که طارمی در پاسخ به آن گفت چنانچه باشگاه یونانی نتواند پیش شرط قرارداد، یعنی واریز پول نقد را محقق کند در آن صورت به پرسپولیس فکر خواهد کرد.

اما پیش قراردادی که مهدی طارمی مدعی بود با یک باشگاه یونانی امضا کرده به دلیل آنچه عملی نشدن وعده مالی باشگاه یونانی عنوان شده بود، لغو شد تا امید پرسپولیسی ها برای تمدید قرارداد این بازیکن بیشتر شود.

در این خصوص پنجشنبه شب علی پروین به همراه حسین هدایتی طی ضیافت افطاری، پذیرای طارمی بودند. در این ضیافت پروین حسابی به طارمی تاکید کرد در پرسپولیس بماند و خطاب به این بازیکن گفت: پسر اینقدر معطلش نکن برو با پرسپولیس امضا کن که فصل خوبی در انتظارت است!

طارمی ظاهرا نصف مبلغ وعده داده عابربانک را از او طلب کرده است و در مقابل گویا هدایتی عنوان کرده فعلا25 درصد آن یعنی بیش از 500 میلیون تومان را به حساب طارمی واریز می کند. یعنی همان مبلغی که به حساب وحید امیری هم واریز و او بلافاصله راهی پرسپولیس شد.

این تحرکات پرسپولیسی ها در حالی ادامه دارد که حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در این خصوص گفت:با توجه به این که حضور طارمی در اروپا منتفی شده، او در پرسپولیس می ماند.با حضور طارمی دیگر فکر می کنم کار پرسپولیس در نقل و انتقالات تقریبا به پایان رسیده است.