آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۶۹۵
ورزش
۱۱

گوناگون

کریمی وهادی طلاکسب کردند

تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب دو مدال طلاو دو نقره به کار خود در رقابتهای بین المللی استفان سرکیسیان ارمنستان پایان داد. تیم ایران توسط علیرضا کریمی و پرویز هادی صاحب مدال طلاو میثم نصیری و امیر محمدی صاحب مدال نقره شد.

پیروزی دانش آموزان والیبال

تیم والیبال دانش آموزی آذربایجان غربی نماینده کشورمان دررقابت های دانش آموزان جهان در بلگراد موفق شد در نخستین گام از سد ارمنستان عبور کند.

ارزنده مسافر المپیک شد

محمد ارزنده عضو تیم ملی دوومیدانی ایران درماده پرش طول درجام کازانف قزاقستان سهمیه حضور در رقابتهای المپیک را کسب کرد. با این موفقیت تعداد سهمیه های کاروان ایران برای حضور درریو به 60 ورزشکار رسید.

تیم تاسیسات ازصعود بازماند

تیم فوتسال تاسیسات دریایی درآخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات جام باشگاه های آسیا برابر تیم دینامومسکوی روسیه به تساوی 2-2 رسید.با این نتیجه شاگردان وحید شمسایی یک امتیازی شدند وازصعود به مرحله بعد بازماندند.

توپ طلابه سانچز رسید

مهاجم تیم ملی شیلی با بازیهای درخشانش در رقابت های کوپا آمریکا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. سانچز با 3 گل زده در این جام و با درخشش خود در تمام بازی ها بر مسی غلبه کرد و توانست توپ طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

احمدی با پیکان تمرین کرد

رحمان احمدی دروازه بان پیشین تیم فوتبال سپاهان در تمرین تیم پیکان که در کردان کرج برگزار می شود حاضر شد. احمدی قراراست امروز قراردادش را با پیکان به امضا برساند.

پیروزی نزدیک بسکتبالیست ها

تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد در نخستین بازی خود دراردوی لتونی مقابل تیم نیوزلند به برتری دست یابد.در این دیدار که ایران بدون حدادی و مشایخی به علت آسیب دیدگی بازی می کرد، موفق شد با حساب 75بر72 حریف خود راشکست دهد.

رابسون با استقلال ثبت می کند

مدافع برزیلی استقلال امروز قراردادش را ثبت می کند.گفتنی است که قرارداد رابسون یک ساله به صورت قرضی است واین بازیکن در پایان لیگ شانزدهم باید به تیم باهیا برزیل برگردد