آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۹
شهرستان ها
۷

فرماندار چالوس خبر داد

بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال تا سال آینده

فرماندار چالوس گفت: قطعه یک آزادراه تهران- شمال از تهران به سمت چالوس تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

محمدناصر زندی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر با پیگیری های انجام شده مشکلات اساسی این محور برطرف شد و با تخصیص یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار اراده جدی برای ادامه مسیر صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال مسیر برای مردم شهرستان چالوس نیز کوتاه می شود، افزود: قطعات دو و سه آزادراه تهران شمال نیز در دستور کار بنیاد مستضعفان و راه و شهرسازی قرار دارد.

زندی از اجرای عملیات گازرسانی به 16 روستای حوزه بیرون بشم مرزن آباد خبر داد و اظهار کرد: روستاهای طویر و ناتر در بخش مرزن آباد نیز در مرحله گازرسانی در فاز بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی بخش بیرون بشم مرزن آباد بیان کرد: با اختصاص اعتبارات از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی عملیات آب رسانی و لوله گذاری به این بخش نیز در حال اجرا است.

فرماندار چالوس از آزادسازی 9 هکتار از اراضی کشاورزی که مورد تملک افراد سودجو قرار گرفته بود خبر داد و اظهار کرد: در حوزه سواحل نیز در دو سال اخیر 34 هزار مترمربع از حریم دریا به طول 6 کیلومتر مسیر دریا آزادسازی شد و مورد بهره برداری عمومی قرار گرفت و این کار ادامه می یابد تا تمام نوار ساحلی برای استفاده مردم باز شود.