آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۳۸۰۱
بانک و بیمه
۱۲

اخبار بنگاه ها

رایزنی ها برای حضور بانک سرمایه در حوزه هنر

گروه بنگاه ها: جلسه بررسی نحوه همکاری های بانک سرمایه با گروه توسعه هنری ایران با حضور مدیران و نمایندگان هر دو مجموعه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، پیرو برگزاری جلسه ای میان دکتر محمدرضا خانی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل این بانک و دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور جدی تر بانک سرمایه در حوزه فرهنگ و هنر، نشستی با حضور دکتر محمدعلی هادی، رئیس هیات مدیره، دکتر خانی و دکتر بهمن خادم، عضو هیات مدیره بانک سرمایه و نمایندگان گروه توسعه هنر ایران برگزار شد و نحوه همکاری های مشترک دو مجموعه در حوزه فرهنگ و هنر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این گزارش می افزاید بانک سرمایه در کنار مذاکره با صاحبان صنایع و شرکت های بزرگ خدماتی و تجاری در جهت جذب حداکثری منابع، در حال رایزنی برای ورود به حوزه فرهنگ و هنر است تا در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی، در راه تعالی هنر کشور به ایفای نقش بپردازد.

انتصاب مدیر آموزش بانک ایران زمین

گروه بنگاه ها: مدیر آموزش بانک ایران زمین طی حکمی از سوی مدیرعامل معرفی شد.به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین طی حکمی اصغر امیرشکری را به سمت مدیر آموزش بانک منصوب کرد.هادی قدیمی، عضو هیات مدیره بانک با تشکر از مدیر سابق آموزش اظهار کرد: امیرشکری از مدیران با سابقه بانکی است که امیدواریم با اشراف به حوزه آموزش، رشد خوبی را در این مدیریت شاهد باشیم.

بیمه پارسیان جایزه مدیریت سلامت اداری را دریافت کرد

گروه بنگاه ها: در اختتامیه پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری بیمه پارسیان در میان شرکت های بیمه بالاترین سطح این جایزه را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در اختتامیه این دوره از جایزه سلامت اداری که با حضور تنی چند از مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و کارشناسان شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی در سالن تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، برندگان جوایز در سطوح مختلف معرفی و جوایز ایشان اهدا شد که بالاترین سطح جایزه در صنعت بیمه به بیمه پارسیان تعلق گرفت.