آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۱۹
ورزش
۱۸

نقل و انتقالات

توافق طارمی با چایکور ریزه اسپور برای عقد قرارداد 3ساله

مهدی طارمی که برای مذاکره با سران باشگاه چایکور ریزه اسپور راهی کشور ترکیه شده است، با عقد قرارداد رسمی با این تیم تنها چند قدم فاصله دارد. به گزارش سایت هواداران تیم فوتبال چایکور ریزه اسپور (RIZESPORLULAR. COM)، روز دوشنبه حکمت کارامان، سرمربی ریزه اسپور به همراه متین کالکاوان، رئیس این باشگاه در شهر استانبول، با مهدی طارمی که هدف اول کارمان در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود، دیدار کرده اند و طرفین برای عملی شدن این انتقال با یکدیگر توافق کرده اند. براساس این گزارش تا پایان هفته جاری مهاجم فصل پیش پرسپولیس قراردادی سه ساله را با ریزه اسپور به امضا خواهد رساند. طارمی 23ساله در فصل اخیر در 25 بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت، 16 گل به ثمر رساند و پنج پاس گل هم داد.

رضاییان قراردادش با پرسپولیس را یک طرفه فسخ کرد

مدافع ملی پوش پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. با اعلام کمیته نقل وانتقالات فوتبال، رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با فسخ قرارداد یک طرفه در سازمان لیگ از تیم پرسپولیس جدا شد. جدایی رضاییان از پرسپولیس در حالی اتفاق افتاد که مسئولان این باشگاه در روز های اخیر مدام از یک فصل باقی مانده قرارداد این بازیکن صحبت می کردند.

محرمی به پرسپولیس پیوست

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه پرسپولیس پیوست. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صادق محرمی، مدافع - هافبک 20ساله تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در فصل گذشته، صبح دیروز پس از توافقی دو ساله به جمع سرخ پوشان پیوست و از این پس با پیراهن پرسپولیس در میادین حاضر خواهد شد. محرمی که یک بازی فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل دریافت کارت های زرد از دست داد، در 25 بازی از 30 دیدار ممکن، در ترکیب اصلی ملوان بندرانزلی قرار گرفت و دو هزار و 222 دقیقه بازی کرد. این بازیکن هشتپری عضویت در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران را در کارنامه خود دارد.