آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۶۹۷
ورزش
۱۱

گوناگون

پیرآیقرچمن مدال برنز گرفت

سجاد پیرآیقرچمن درمسابقات پرتاب دیسک قهرمانی ناشنوایان جهان صاحب مدال برنز شد.مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی ناشنوایان در بلغارستان در حال برگزاری است.

سامان با ماشین سازی می آید

سامان نریمان جهان که در روزهای گذشته حواشی زیادی درباره اش ایجاد شده بود، بالاخره موفق شد رضایتنامه اش را از تیم گسترش فولاد دریافت کند و به ماشین سازی بپیوندد.

ترکی پرکارترین داورفوتبال

از سوی سازمان لیگ، محسن ترکی با قضاوت در14 مسابقه پرکارترین داور لیگ برتر پانزدهم معرفی شد.60 کمک داور نیز بازی های لیگ برتر را پرچم زده اند که رضا سخندان با 15 بازی پرکارترین کمک داور لیگ برتر پانزدهم بود.

تیم ملی بسکتبال درلیتوانی

تیم ملی بسکتبال دیروز از لتونی و با اتوبوس راهی لیتوانی شد تا آخرین جلسات تمرینی خود پیش از حضور در مسابقات گزینشی المپیک را دراین کشوربرگزار کند.رقابت های گزینشی المپیک طی روزهای 13 تا 18 تیر درایتالیا برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال در نخستین دیدار خود به مصاف یونان می رود و سپس مقابل مکزیک صف آرایی خواهد کرد.

ساز جدایی گلزن آبی پوشان

اگرچه شهباززاده ازترکیه پیشنهاد دارد اما پرسپولیسی ها همچنان نیم نگاهی به او دارند. بعد از مهدی طارمی و رامین رضاییان، بازیکن استقلال هم ساز جدایی سرداد. سجاد شهباززاده که از همان ابتدای فصل نقل وانتقالات و بعد از جذب چند مهاجم شایعه جدایی اش شنیده می شد با وجود حضور در تمرینات باز هم گویا ساز جدایی سر داده. او که هنوز قرارداد سال دومش با استقلال را که مشروط است تمدید نکرده به مسئولان این تیم اعلام کرده که می خواهد برای پیشرفت خود به ترکیه برود.

حسن زاده به سایپا پیوست

مهاجم تیم ذوب آهن به تیم سایپا پیوست. به این ترتیب حسن زاده فصل آینده در تیم سایپا حضور خواهد داشت.

پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بعد از متحمل شدن چهار باخت در تورنمنت بین المللی ترکیه موفق شد تیم پارالمپیکی هلند را با نتیجه 54 بر 44 شکست دهد.

طاهران با تراکتورسازی بست

علی طاهران بازیکن تیم ملی جوانان با عقد قرارداد سه ساله به عضویت تیم تراکتورسازی درآمد.این بازیکن در حال حاضر به همراه تیم ملی جوانان درکشور آلمان به سر می برد.